(عکس) شاسی‌بلندهایی که کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارند

(عکس) شاسی‌بلندهایی که کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارند

قیمت خودروهای جدید از زمان شیوع ویروس کرونا همچنان بالاست، اما با این حال، تعدادی شاسی بلند جدید و با کیفیت، با قیمتی کمتر از ۱۰ هزار دلار(حدود ۵۰۰ میلیون تومان) وجود دارد که در نوع خود جالب هستند.

کد خبر : ۱۷۴۴۰۴
بازدید : ۲۳

گزینه‌های موجود برای بهترین شاسی‌بلندهای کمتر از ۱۰ هزار دلار، از سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ می‌آیند و معیارهای دقیق قیمت، ایمنی و قابلیت اطمینان را برآورده می‌کنند.

خودروهای موجود در این لیست، امتیاز قابلیت اطمینان متوسط ‌یا عالی را از موسسه معتبر J.D. Power دریافت می‌کنند. همچنین رتبه‌بندی ایمنی IIHS و NHTSA در این لیست در نظر گرفته می‌شود.

شورولت ترکس ۲۰۱۵-۲۰۱۸

5983002

شورولت ترکس رانندگی راحتی داشته و برای زندگی شهری مناسب است. فناوری اطلاعات سرگرمی زیادی برای خودرویی در این بخش وجود دارد. صفحه نمایش لمسی نسبتا بزرگی که از سال ۲۰۱۷ به بعد ارائه شده است، از اندروید اتو، اپل کارپلی و Wi-Fi هات اسپات پشتیبانی می‌کند. در حالی که ترکس در زمینه‌های دیگر برتری خاصی ندارد، مصرف سوخت مناسب آن است و امتیازات ایمنی و قابلیت اطمینان خوب را به شما ارائه می‌دهد.

5983003

اگر هیجان رانندگی مدنظر شماست، با اینکه ترکس یک وسیله نقلیه مناسب برای رفت و آمد روزانه است، اما شتاب کم و پیشرانه اصلاح نشده آن ممکن است کمی آزاردهنده باشد. در نهایت، فقدان ویژگی‌های مدرن کمک راننده فعال می‌تواند ترکس را برای برخی از خریدارانی که به دنبال فناوری ایمنی هستند، رد کند.

5983001

مشخصات فنی

قیمت تقریبی: از ۸۰۰۰ دلار (حدود ۴۷۰ میلیون تومان)

رتبه بندی ایمنی: انتخاب ایمنی برتر IIHS ۲۰۱۵، به طور کلی ۵ ستاره NHTSA

شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر بر ساعت: ۹ تا ۱۰.۱ ثانیه

کیا سول ۲۰۱۵-۲۰۱۸

5982999

کیا سول دارای فضای داخلی جادار است که به ابعاد بیرونی کوچک آن نمی‌خورد. گزینه موتور توربوشارژ گشتاور نسبتا زیاد و خوبی را تولید می‌کند. یکی از معایب کیا سول، انتشار صدای زیاد از جاده و لاستیک‌ها به داخل کابین است. مدل‌های کیا سول از این نسل دارای حداقل فناوری بودند، هم از نظر ویژگی‌های اطلاعات سرگرمی و هم از نظر ویژگی‌های کمکی راننده.

5983000

مشخصات فنی

قیمت تقریبی: از ۶۵۰۰ دلار (حدود ۳۸۰ میلیون تومان)

رتبه بندی ایمنی: انتخاب ایمنی برتر IIHS ۲۰۱۵-۲۰۱۶، برترین ایمنی سال ۲۰۱۸، به طور کلی ۵ ستاره NHTSA

شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر بر ساعت: ۸.۳ تا ۹.۲ ثانیه

5982998

بیوک انکور ۲۰۱۵-۲۰۱۶

5983005

بیوک انکور با طراحی مدرن و رانندگی دلپذیر، یک SUV کوچک و قابل توجه است. امتیازات ایمنی قوی، مصرف سوخت و فضای داخلی مناسب این معامله را شیرین می‌کنند! موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ بیوک انکور آنچنان قوی نیست و این شاسی بلند کوچک با سیستم چهارچرخ محرک موجود، سنگین‌تر شده است.

5983006

مشخصات فنی

قیمت تقریبی: از ۵۹۰۰ دلار

رتبه بندی ایمنی: انتخاب ایمنی برتر IIHS ۲۰۱۵-۲۰۱۶، به طور کلی ۵ ستاره NHTSA

شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر بر ساعت: ۸.۵ تا ۱۰.۷ ثانیه

5983004

شورولت اکوئیناکس ۲۰۱۵-۲۰۱۷

5983012

سواری نرم و هندلینگ نسبتاً خوب، شورولت اکوئیناکس را به عنوان یک خودروی روزانه جذاب می‌کند. در داخل کابین، اکوئیناکس فضای پای کافی را برای راحتی مسافران ارائه می‌کند. پیشرانه V-۶ موجود شتاب مناسبی را برای این خودرو فراهم می‌کند.

5983011

از کیفیت ساخت اکوئیناکس شگفت زده نخواهید شد! فضای داخلی ارزان قیمت به نظر می‌رسد و شورولت از مواد پلاستیکی زیادی در سراسر کابین استفاده کرده است. موتور چهار سیلندر سطح پایه چندان قدرتمند نیست.

5983009

مشخصات فنی

قیمت تقریبی: از ۸۷۰۰ دلار

رتبه بندی ایمنی: انتخاب ایمنی برتر IIHS ۲۰۱۵-۲۰۱۶، به طور کلی ۴ ستاره NHTSA

شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر ساعت: ۷.۸ تا ۹.۲ ثانیه

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید