تصاویر؛ معرفی فراری پوروسانگوئه با تیونینگ نوویتک، چشمگیرتر و تهاجمی‌تر

تصاویر؛ معرفی فراری پوروسانگوئه با تیونینگ نوویتک، چشمگیرتر و تهاجمی‌تر

فراری پوروسانگوئه با تیونینگ نوویتک، ظاهری جسورانه پیدا کرده است و حالا شبیه یک هایپرهاچ‌بک با طراحی تهاجمی به نظر می‌رسد.

کد خبر : ۲۵۲۷۳۴
بازدید : ۱۴

نوویتک اخیراً بسیار فعال بوده و مدام تصاویری از پروژه‌های جدیدش منتشر می‌کند. جدیدترین خودرویی که از هنر تیونینگ این شرکت بهره‌مند شده، فراری پوروسانگوئه است. اگر با نوویتک آشنا باشید، می‌دانید که این شرکت معمولاً رویکردی ساده در تیونینگ دارد اما در این مورد، به نظر می‌رسد کمی زیاده‌روی کرده‌اند. البته این خودرو هنوز با کارهای اغراق‌آمیز شرکت‌هایی مثل منصوری یا کیوانی فاصله دارد، اما برای یک پروژه نوویتک، این شاسی‌بلند ایتالیایی کمی بیش‌ازحد به تهاجمی نظر می‌رسد.

23_11zon
 

دلیل این موضوع‌تریم نارنجی‌رنگی روی بدنه سبز خودرو و همین‌طور قطعات فیبر کربنی است که به بدنه اضافه شده‌اند. این خودرو همچنین حالا از کاپوت جدید با طراحی تهاجمی‌تر، گلگیرهای پهن‌تر، دیفیوزر خشن، بال روی سقف و چندین قطعه دیگر بهره می‌برد که به بهبود ظاهر و عملکرد آن کمک کرده‌اند. رینگ‌ها طبیعتاً از مجموعه محصولات ووسن (Vossen) انتخاب شده‌اند، زیرا این دو شرکت همکاری‌های متعددی دارند. این رینگ‌ها با نام NF11 شناخته می‌شوند، ظاهری مشکی با جزئیات نارنجی‌رنگ دارند و کالیپرهای ترمز نارنجی از پشت آن‌ها خودنمایی می‌کنند. این رینگ‌ها در اندازه‌های ۲۰ تا ۲۲ اینچ عرضه می‌شوند و قیمت پایه کوچک‌ترین سایز آن‌ها از 10 هزار دلار شروع می‌شود.

24_11zon
 

همه میدانیم که پوروسانگوئه کاملاً شبیه یک شاسی‌بلند نیست و حالا به دلیل کاهش ارتفاع از سطح زمین، بیشتر شبیه یک هایپرهاچ‌بک است تا رقیبی برای خودروهایی مثل آستون‌مارتین DBX707 یا لامبورگینی اوروس. این تغییر احتمالاً روی راحتی خودرو تأثیر منفی گذاشته اما در عوض، توانایی آن در پیچیدن با سرعت بالاتر بهبود یافته است. ازآنجایی‌که اشاره‌ای به تغییرات پیشرانه نشده، یادآوری می‌کنیم که فراری پوروسانگوئه استاندارد به پیشرانهٔ 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی با 725 اسب بخار قدرت و 715 نیوتن متر گشتاور مجهز است.

25_11zon

26_11zon

27_11zon

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید