(ویدیو) بوکسور انگلیسی با اولین مشت خود حریفش را ناک اوت می کند

(ویدیو) بوکسور انگلیسی با اولین مشت خود حریفش را ناک اوت می کند

در مبارزه بدون دستکش تام استوکس انگلیسی و ویل چوپ از تیم ایالات متحده در سالن O2 Indigo لندن، استوکس با تنها مشت خود در این مبارزه پیروز شد و حریف خود را ناک اوت کرد. ​

کد خبر : ۱۳۹۳۶۷
بازدید : ۱۹۶

روزیاتو نوشت: بوکس بدون دستکش (Bare-knuckle boxing) نوعی مبارزه است که در آن بوکسورها دستکش به دست نمی‌کنند.

در مبارزه بدون دستکش تام استوکس انگلیسی و ویل چوپ از تیم ایالات متحده در سالن O2 Indigo لندن، استوکس با تنها مشت خود در این مبارزه پیروز شد و حریف خود را ناک اوت کرد.

ویل چوپ از تیم ایالات متحده که اصالتا اهل مالزی است، در گوشه رینگ، سعی کرد بوکسور انگلیسی را نگه دارد و مشت محکمی به پشت سر او زد.

9

اما استوکس ۲۸ ساله که پس از ۱۴ مبارزه حرفه ای بوکس، برای اولین بار بدون دستکش می جنگید، در لحظه ای که از هم فاصله گرفتند، مشت محکمی به صورت چوپ زد. چوپ به زمین افتاد و قبل از پایان شمارش بلند نشد. با این نتیجه استوکس توانست در عرض ۳۲ ثانیه و با اولین و تنها مشت خود در این مبارزه، برنده شود.

استوکس در حالی که طرفدارانش از بیرمنگام در ردیف جلوی سالن O2 Indigo، او را تشویق می‌کردند، گفت: «خیلی خوشحالم، به اینجا آمدم تا او را شکست دهم و این کار را کردم. از همه کسانی که آمدند و بلیط خریدند متشکرم. این اتفاق خیلی برای من ارزشمند است.»

10

تام استوکس اهل وست برومویچ و متولد ۱۳ دسامبر ۱۹۹۴ است. پیش از این پیروزی برابر ویل چوپ، دو بار برای عنوان قهرمانی منطقه میدلندز مبارزه کرده، اما موفق به کسب این عنوان نشده بود.

ویل چوپ یک بوکسور و رزمی کار مالزیایی-آمریکایی است. او متولد ۸ سپتامبر ۱۹۹۰ است. او در کشورهای مختلفی مانند فیلیپین، تایلند و مالزی آموزش دیده است. چوپ با نام مستعار خود “The Kill” شناخته می شود.

11

مسابقه بین المللی گازت پلیس (Police Gazette International Cup)، رقابتی جدید بین بوکسورهایی از کشورهای مختلف است که بدون دستکش مبارزه می کنند. این اولین دوره این مسابقات است که در ژوئن ۲۰۲۳ در لندن برگزار می شود.

12

 

حجم ویدیو: ۴.۴۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۴ دانلود ویدیو
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید