هدیه جالب الناز شاکردوست و برادرش برای عروسی محمدرضا گلزار

هدیه جالب الناز شاکردوست و برادرش برای عروسی محمدرضا گلزار

اکنون تصویری از هدیه الناز شاکردوست و برادرش برای عروسی محمدرضا گلزار در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

کد خبر : ۱۳۶۸۴۲
بازدید : ۶۰۴

فرادید| روزهای گذشته بود که خبر ازدواج محمدرضا گلزار در 46 سالگی منتشر شد و در صدر اخبار ایران قرار گرفت. البته این خبر بدون حاشیه هم نبود و برخی چهره ها با واکنش های عجیب به جنجال های پر سر و صدا دامن زدند.

به گزارش فرادید، البته همچنان ماجرای ازدواج او داغ است و اکنون تصویری از هدیه الناز شاکردوست و برادرش برای عروسی محمدرضا گلزار در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

photo_2023-06-11_01-36-24

بیوگرافی محمدرضا گلزار

او متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است و در سال ۱۳۷۹ با نقش آفرینی در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد.

گلزار فارغ ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در این گروه به عنوان نوازنده سازهای گیتار، ارگ و پرکاشن نیز فعالیت کرده است.

از میان آثار او می توان به عناوینی همچون دموکراسی تو روز روشن، سیزده گربه روی شیروانی، شام آخر، مادر قلب اتمی، ساخت ایران، رحمان ۱۴۰۰، ما همه با هم هستیم، کلاغ‌ پر، کما، آینه بغل، عاشقانه و گیسو اشاره کرد.

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران است و از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد.

او در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شد. الناز شاکردوست در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. الناز شاکردوست در سال ۱۳۹۷ برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

از دیگر نمونه آثار الناز شاکردوست می توان به ابلق، سراسر شب، از ما بهترون، تی تی، چراغ قرمز، مطرب، قلب یخی، اسب سفید پادشاه، باد در علفزار می پیچد، رسوایی و بی وفا اشاره کرد.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید