(تصاویر) تغییر چهره یئون وو سریال افسانه خورشید و ماه بعد 12 سال

(تصاویر) تغییر چهره یئون وو سریال افسانه خورشید و ماه بعد 12 سال

سریال افسانه خورشید و ماه همچنین بازیگرانش در ایران بسیار محبوب و پرطرفدار است که به شناخت بازیگر نقش یون وو پرداخته ایم.

کد خبر : ۲۰۵۸۰۷
بازدید : ۴۷۳۱۱

برخی سریال های کره ای در ایران بسیار پرطرفدار بوده و توانسته اند بینندگان زیادی را جذب خود نمایند. افسانه خورشید و ماه از پربیننده ترین سریال های کره جنوبی در ایران است که زندگی دختری به نام یون وو را به تصویر می کشد. نقش 15 سالگی یون وو را کیم یو جونگ و نقش جوانی و میان سالی یون وو را هان گا این، ایفا کرده است. در ادامه این بخش از نمناک به معرفی بازیگران نقش جوانی و نوجوانی شخصیت یون وو در سریال افسانه خورشید و ماه می پردازیم.

49

بازیگر نوجوانی و بزرگسالی یون وو در افسانه خورشید و ماه

کیم هیون‌جو بازیگر نقش یئون وو

کیم هیون‌جو بازیگر کره ای که بیشتر با نام هنری «هان گا این» شناخته می‌شود، در سریال افسانه خورشید و ماه نقش وئول یا همان بزرگسالی یئون وو را بازی کرده است. این بازیگر و مدل محبوب کره ای متولد 2 فوریه 1982 در سئول کره جنوبی است.

هان هنگام بازی در سریال دستمال زرد با یون جونگ هون بازیگر کره ای آشنا و این آشنایی منجر به ازدواج آنها در تاریخ 26 آوریل 2005شد. این زوج دو فرزند دارند، دخترشان متولد 2016 و پسر آنها متولد سال 2019 است.

هان گا این در آثاری چون شکار آفتاب، دستمال گردن زرد، شرایط مهرورزی، روزی روزگاری در دبیرستان، معماری 101، فقط باد و...بازی کرده است.

50

هان گا این در افسانه خورشید و ماه

بازیگر نقش نوجوانی ملکه یون وو سریال افسانه خورشید و ماه

کیم یو جونگ که در نقش نوجوانی یئون وو در سریال خورشید و ماه ظاهر شده است، در تاریخ 22 سپتامبر 1999 به‌دنیا آمد. استعداد بازیگری کیم یو جونگ در سن پنج‌سالگی و در مسابقه ای که با خواهرش شرکت کرده بود، کشف شد. او در فوریه سال 2018 به کم‌کاری تیروئید مبتلا شد و فعالیت هنری خود را متوقف کرده و روی درمان بیماری‌اش تمرکز کرد.

کیم یو جونگ در آثاری چون افسانه دونگ‌یی، افسانه خورشید و ماه، عشق در مهتاب، عاشقان آسمان سرخ، شیطان من و ناگت مرغ و...ایفای نقش نموده است.

51

کیم یو جونگ بازیگر نوجوانی یئون وو

منبع: نمناک

۲۶۹
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید