(ویدئو) متن و حاشیه تغییر چهره مهشید جوادی

(ویدئو) متن و حاشیه تغییر چهره مهشید جوادی

در این ویدیو مهشید جوادی روبروی آینه نشسته است و گریمور چهره او را برای حضور در نقش‌اش آماده می‌کند و خبری هم از تغییر چهره عجیب نیست.

کد خبر : ۱۱۴۶۸۲
بازدید : ۲۴۶۰

فرادید | در طول ساعات گذشته برخی سایت‌های و رسانه‌های داخلی با انتشار ویدیو و تصاویری از مهشید جوادی مدعی شده اند که او به شکل عمدی دست به تغییر چهره زده است. آن‌ها در خبر‌های خود مدعی شده اند مهشید جوادی این تغییر چهره را به شکلی نامتعارف و عجیب انجام داده است.

به گزارش فرادید، البته اگر متن خبر ادعایی این دسته از سایت‌ها را باز کنید می‌بینید که ویدیو مربوط به گریم مهشید جوادی است و زمان انتشار آن هم به سال‌های گذشته باز می‌گردد. او در این ویدیو روبروی آینه نشسته است و گریمور چهره او را برای حضور در نقش‌اش آماده می‌کند و خبری هم از تغییر چهره عجیب نیست.

این اقدام عجیب رسانه ای حالا با واکنش انتقادی بخشی از کاربران مواجه شده است.

مهشید جوادی که در حال حاضر ۲۷ ساله است از سال ۱۳۹۳ وارد عرضه بازیگری شد، اما با نقش مرضیه توفیقی مقدم توانست به شهرت برسد. او پیش از این هم با سریال آنام در قاب شبکه ۳ دیده شد، اما این سریال نتوانست شهرت آنچنانی برای او رقم بزند.

برخی رسانه‌ها مدعی شده اند که مهشید جوادی علاوه بر بازیگری به نقاشی نیز مشغول است، اما در رشته ریاضی کاربردی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی پیش برده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید