راه‌هایی برای این‌که طلاق نگیریم

راه‌هایی برای این‌که طلاق نگیریم

در صورت بروز هرگونه کدورت یا مشکل بین شما و همسرتان، یکی از دیالوگ‌های سعید نعمت‌الله را انتخاب کنید و به همسرتان بگویید.

کد خبر : ۷۰۸۰۰
بازدید : ۶۹۹۶
طنز/ راه‌هایی برای این‌که طلاق نگیریم
آرزو درزی | شاید به گوش شما هم رسیده باشد که این روز‌ها در کشور از هر سه ازدواج، یکی به طلاق منجر می‌شود. حقیقتا خبر ترسناکی است. ما هم ترسیدیم به خودمان و تصمیم گرفتیم برای این بحران کاری بکنیم. برای همین می‌خواهیم در این مطلب چندتا راهکار خانگی به شما آموزش دهیم تا بتوانید بدون هزینه و در منزل، از طلاق‌هایتان جلوگیری کنید.

راه اول تقویت مهارت نادیده‌گرفتن است. سعی کنید به مشکلاتتان بی‌توجهی کنید. همان‌طور که خودتان می‌دانید، بی‌توجهی همیشه بهترین راه است. هی نادیده بگیرید و هی آن داستان کفن سفید را در ذهنتان مرور کنید تا ملکه ذهنتان شود. به خودتان تلقین کنید که شما و همسرتان قسمتِ هم شده‌اید و راه دیگری جز ادامه زندگی مشترک ندارید.

راه بعدی این است که سریال‌های صداوسیما را سرلوحه زندگی خود قرار دهید. بالاخره عوامل زحمت می‌کشند تا تاثیرات فرهنگی مثبت روی ما بگذارند و درست نیست که ما به جایش برویم گات و چرنوبیل ببینیم. در صورت بروز هرگونه کدورت یا مشکل بین شما و همسرتان، یکی از دیالوگ‌های سعید نعمت‌الله را انتخاب کنید و به همسرتان بگویید.
قطعا مشکلتان برطرف خواهد شد، چون همسرتان اصلا متوجه منظورتان نمی‌شود و فکر می‌کند حرف‌های خوبی زده‌اید. آخر کار هم یک حوضی چیزی پیدا کرده و یک هندوانه توی آن پرتاب کنید تا همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود.

اما گاهی مشکلات آن‌قدر بزرگند که با این روش‌ها حل نمی‌شوند. ما برای این شرایط هم برنامه ویژه‌ای داریم. از آن‌جایی که قول دادیم راهکارهایمان بی‌هزینه باشند، توصیه نمی‌کنیم که به روانشناس یا مشاور مراجعه کنید. بهتر است یکی از اینفلوئنسر‌های اینستاگرام که زندگی خوبی با همسرش دارد و مدام عکس‌های دونفره خوش آب‌ورنگ می‌گذارد را پیدا کنید.
به او دایرکت بدهید و مشکلتان را مطرح کنید. او سر فرصت مشکل شما را بررسی کرده و زندگی‌تان را از ورطه نابودی نجات خواهد داد. فقط حواستان باشد که هر روز استوری‌ها و لایو‌ها را دنبال کنید.

راه بعدی این است که یک اکانت توییتر بسازید. بعد در یک فرصت مناسب توییت بزنید: «بچه‌ها به نظرتون چه جوری می‌شه با کسی که حرف آدمو نمی‌فهمه، زندگی کرد؟ #ریتوییت لطفا». این‌جوری با یک تیر دو نشان زده‌اید. هم خودتان فیو استار می‌شوید، هم کلی منشن و دایرکت مشاوره دریافت می‌کنید که می‌توانید در زندگی به کار ببندید و از طلاقتان جلوگیری کنید.

راه آخر اثربخش‌ترین راه است. ازدواج نکنید. اگر فقط به خاطر این‌که در دید و بازدید‌های نوروزی جوابی برای فک و فامیل داشته باشید ازدواج می‌کنید، این کار را نکنید. بیایید با هم روراست باشیم، اگر قرار باشد از هر سه ازدواج یکی به طلاق منجر شود، بین شما و خواهر و برادرتان یکی از همسرش جدا خواهد شد. اگر آن‌ها متأهلند و شما مجرد، بهتر است ازدواج نکنید، چون یا خودتان جدا می‌‍شوید، یا آن‌ها را مجبور به جدایی خواهید کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید