معرفی دیدنی های جزیره کیش برای سفر چند روزه

معرفی دیدنی های جزیره کیش برای سفر چند روزه

اگر می‌خواهید با زیباترین جاهای دیدنی جزیره کیش بیش‌‌تر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

کد خبر : ۱۸۹۵۶۴
بازدید : ۸۷۱۲

جزیره زیبا کیش با نخلستان‌های چشم‌نوازش همچون مرواریدی در خلیج فارس می‌درخشد و آن را به یکی از بهترین مناطق گردشگری داخلی تبدیل کرده است. کیش می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات و حتی زندگی وکار باشد. این جزیره در تمامی فصول سال به ویژه نوروز و تابستان پذیرای گردشگران متعددی است که برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی کیش راهی سفر به این منطقه می‌شوند.

جزیره کیش دارای دیدنی‌های بسیار متنوع و هیجان‌انگیزی است که می‌تواند لحظات مفرح و خاطره‌انگیزی را در یک سفر چند روزه برای گردشگران رقم بزند. در واقع مسافران می‌توانند با اقامت در یکی از بهترین هتل های کیش به راحتی از تمامی مناطق دیدنی جزیره بازدید کنند.

اگر می‌خواهید با زیباترین جاهای دیدنی جزیره کیش بیش‌‌تر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

پارک دلفین کیش

یکی از جذاب و دیدنی‌ترین مناطق کیش پارک دلفین است که می‌تواند مکانی مناسب برای کودکان و بزرگسالان باشد. این پارک تفریحی با وسعت 100 هکتار دارای دلفین‌های زیبا، شیرهای دریایی و وال‌های سفیدی است که حرکات بسیار جذاب و دوست داشتنی دارند. در پارک دلفین که در در جنوب شرقی جزیره کیش قرار گرفته بالغ بر 20 نوع پستاندار دریایی مانند شیرهای دریایی، دلفین، پنگوئن و گربه ماهی نگهداری می‌شود.

    آدرس: کیش، بلوار خلیج فارس

کشتی یونانی

گردشگران با اقامت در هتل کیش می‌توانند از بهترین جاذبه‌های جزیره مانند کشتی یونانی به راحتی دیدن کنند. کشتی یونانی یکی از خاص‌ترین جاذبه‌های دیدنی کیش است که خیلی مورد توجه گردشگران قرار دارد. این کشتی باری با قدمت 75 ساله در ساحل نیلگون خلیج فارس در غروب آفتاب منظره‌ای فوق‌العاده ایجاد می‌کند و یکی از بهترین مکان‌ها برای عکاسی محسوب می‌شود.

در سواحل نزدیک کشتی یونانی امکانات تفریحی- رفاهی متعددی مانند رستوران‌های ایرانی، لبنانی، کافی شاپ و اجاره دوچرخه وجود دارد. جالب است که بدانید این کشتی در جنگ جهانی دوم در اسکاتلند ساخته شده و سال‌های قبل به ایران فروخته شد و در نهایت یونانیان آن را خریداری نمودند. قدمت و نمای خاص این کشتی آن را به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی و محبوب کیش تبدیل کرده است.

    آدرس: جنوب غربی کیش، خیابان غروب کیش، میدان غروب، پارک ساحلی کشتی یونانی

2

پارک ساحلی مرجان

از دیگر جاذبه‌های دیدنی و مشهور کیش می‌توان به پارک ساحلی مرجان اشاره نمود که می‌توانید منظره فوق‌العاده‌ای از خلیج فارس را در این پارک تماشا کنید. مخصوصا در شب که صدف‌ها، مرجان‌ها و گوش ماهی‌ها به ساحل می‌آیند و زیبایی سواحل مرجانی را دو چندان می‌کنند. داخل پارک ساحلی مرجان آلاچیق‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید برای پیک نیک از آن‌ها استفاده کنند.

همچنین این مجموعه مجهز به یک رستوران لوکس و بزرگ با بهترین غذاهای ایرانی و دریایی است. از دیگر جذابیت‌های این پارک می‌توان به امکان دوچرخه‌سواری و قدم زدن در مسیرهای خیابانی آن اشاره نمود. با توجه به فاصله کمی که این مکان دیدنی ازهتل مارینا پارک دارد گردشگرانی که این هتل را برای محل اقامت خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

    آدرس: جنوب شرقی جزیره

دره پرتغالی‌ها

دره پرتغالی‌ها در قسمت شمالی کیش قرار دارد و در گذشته در این محل پرتغالی‌ها سکونت داشتند. سرازیر شدن آب‌های سطحی در این قسمت از جزیره موجب شده که به منطقه‌ای سرسبز و چشم‌نواز تبدیل شود. از مهم‌ترین جاذبه‌های دره پرتغالی‌ها می‌توان به درخت کهنسال انجیر معابد و مجموعه درخت سرسبز اشاره نمود. مجموعه درخت سرسبز یک مجموعه تفریحی با فضایی شیک و امکانات خاص است که شامل رستوران، کافی شاپ، آلاچیق، بوفه ، سرویس بهداشتی و ... می‌شود و می‌تواند مکانی عالی برای دورهمی‌های دوستانه باشد. آب انبار کیش و شهر تاریخی حریره نیز از دیگر جاذبه‌های دیدنی این منطقه هستند که با اقامت در یکی از انواع هتل کیش می‌توانید به راحتی از تمامی آن‌ها بازدید کنید.

    آدرس: شمال شرقی جزیره کیش

3

شهر زیر زمینی کاریز کیش

بازدید از شهر زیر زمینی کاریز کیش را در سفر چند روزه به کیش به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شهر که از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی کیش است در واقع یک قنات بسیار بزرگ بوده که حدود 10 هزار مترمربع مساحت دارد. به همین دلیل به عنوان شهر از آن یاد می‌کنند. این شهر زیرزمینی حدود 16 متر از سطح زمین فاصله دارد و ارتفاع کاریز نیز 8 متر است. لازم به ذکر است تمامی دیوازها و سقف این قنات را صدف‌های زیبا پوشش داده اند. در این منطقه رستوران‌های سنتی و مدرن، بازارچه صنایع دستی، موزه و ... وجود دارد که آن را به یک مکان هیجان انگیز و بسیار زیبا تبدیل کرده است.

    آدرس: جزیره کیش، بلوار میر مهنا

آکواریوم کیش

یکی دیگر جاذبه‌های دیدنی و پرطرفدار کیش آکوریوم آن است که در مجموعه دلفیناریوم واقع شده و جذابیت‌های تحسین برانگیز آن موجب شده بسیار مشهور شود. در این آکواریوم بالغ بر 70 گونه ماهی و 100 نوع خزنده نگهداری می‌شود و نمایی کوچک از دریا را به خوبی به تصویر می‌کشد. در این مجموعه دو آکواریوم با حجم 50 و 20 هزار لیتر وجود دارد که در آکواریوم بزرگ تر کوسه‌ها و در آکواریوم کوچک‌‌تر ماهی‌های رنگارنگ و کوچک نگهداری می‌شود.

در آکواریوم کیش حیوانات دیگری نیز مانند کوسه، انواع ماهی، مار بوآ، سوسمار ایگوانا و لاک پشت‌های عظیم الجثه دومتری نگهداری می‌شود و بخشی از آن نیز به حیوانات تاکسیدرمی شده اختصاص دارد. بنابراین اگر علاقمند به غواصی و دنیای زیر آب هستید حتما از مجموعه دلفیناریوم کیش و آکواریوم‌های جذاب آن بازدید کنید.

آدرس: خیابان فردوسی جنب پارک آهوان

4

سفری به یادماندنی به کیش با اسنپ تریپ

در این مطلب به چند نمونه از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی کیش اشاره کردیم. اما مکان‌های دیدنی جزیره تنها به این موارد محدود نمی شود و تنوع بسیار بالایی دارند. بنابراین در سفر چند روزه به کیش با یک برنامه‌ریزی عالی می‌توانید از اکثریت آن‌ها بازدید کنید. پیش از هر اقدامی برای سفر به کیش باید به رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل بپردازید.

این کار را می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق اسنپ تریپ به عنوان مرجع معتبر رزرو بلیط هواپیما و هتل در کشور انجام دهید. در واقع با چند کلیک ساده می‌توانید با مقایسه لیست کاملی از پروازها و هتل‌های کیش مانند هتل شایان کیش ، هتل ماریانا پارک و... بهترین گزینه‌ها را رزرو نمایید و از پشتیبانی این مجموعه تا پایان سفر بهره‌مند شوید.

۱۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید