سرم طلا بلک بری ضد چروک حاوی عصاره سلول بنیادی

سرم طلا بلک بری ضد چروک حاوی عصاره سلول بنیادی

در این مطلب با سرم طلا بلک بری ضد چروک حاوی عصاره سلول بنیادی، آشنا می‌شوید.

کد خبر : ۱۹۱۰۵۰
بازدید : ۵۹

سرم طلا بلک بری ضد چروک حاوی عصاره سلول بنیادی، با ترکیبات جوان کننده به همراه ذرات طلای 24 عیار به سرعت جذب پوست می‌شود.

همچنین این سرم باعث ساخته شدن رشته های کلاژن و الاستین در پوست شده و مکانیزم‌های طبیعی ترمیم و نوسازی پوست را فعال می‌سازد.

موارد استفاده

  • جوان سازی و رفع چروک‌های پوست
  • تامین رطوبت عمقی پوست برای مدت طولانی
  • تحریک و فعالسازی عملکردهای حیاتی پوست

جهت خرید و سفارش سرم طلا بلک بری ضد چروک اینجا کلیک کنید

سرم ضد چروک حاوی عصاره سلول بنیادی آرگان بلک بری با ترکیبات جوان کننده به همراه ذرات طلای 24 عیار به سرعت جذب پوست می‌شود و باعث ساخته شدن رشته های کلاژن و الاستین در پوست شده و مکانیزم‌های طبیعی ترمیم و نوسازی پوست را فعال می‌سازد. همچنین از تخریب رشته‌های کلاژن و الاستین جلوگیری می‌نماید .

Û±Û´_Û±Û¹_ÛµÛµ_1effdd6e-70d1-48ba-b69c-8f683d110c56

با افزایش سن، پوست افراد از ناحیه‌ی چانه و گردن دچار افت شده و به تدریج خطوط صورت نمایان و عمیق‌تر می‌شود. چروک، اختلالی در لایه درونی پوست است. فرآیندی که بسیاری از افراد، آن را آغاز ناخوشایند پیری پوست می‌دانند.

همچنین عوامل محیطی مانند نور خورشید، استرس، آلودگی و ... باعث به وجود آمدن رادیکال های آزاد در پوست شده و روند تخریب سلول‌های فیبروبلاست و رشته های کلاژن را افزایش می‌دهند. سرم ضد چروک حاوی عصاره سلول بنیادی آرگان بلک بری با ترکیبات جوان کننده به همراه ذرات طلای 24 عیار به سرعت جذب پوست می‌شود و باعث ساخته شدن رشته های کلاژن و الاستین در پوست شده و مکانیزم‌های طبیعی ترمیم و نوسازی پوست را فعال می‌سازد.

همچنین از تخریب رشته‌های کلاژن و الاستین جلوگیری می‌نماید . ذرات طلای 24 عیار موجود در این محصول قابلیت سازگاری کامل با بافت‌های زنده‌ی بدن را دارند . این ذرات، به نوسازی طبیعی سلول‌ها کمک کرده و با تحریک جریان خون انرژی از دست رفته را به سلول‌های پوست باز می‌گرداند و باعث اکسیژن رسانی بهتر به سلول ها می‌شود.

همچنین این ذرات موجب بالا رفتن توانایی جذب و نگهداری رطوبت پوست شده و حامل خوبی برای ویتامین ها، عصاره‌های گیاهی و دیگر مواد مغذی بوده و این مواد را به خوبی به سلول‌های پوست می‌رساند. PhytoCellTec™ Argan بر پایه سلول های جنینی گیاهی (سلول های بنیادی) است که از درخت بسیار مقاوم و نادر آرگان مشتق شده‌اند. PhytoCellTec ™ Argan

اولین اکتیو فعال جهت محافظت بر روی سلول‌های بنیادی پوستی است که قادر به جوان سازی عمیق پوست است. سلول‌‌های بنیادی گیاه آرگان درتماس با سلول‌‌های پوست، فرایندهای زیستی (بیولوژیکی) در بافت‌های پوست را که با گذشت زمان به طور طبیعی کاهش پیدا می‌کنند، دوباره فعال می‌‌کند و جوانی را از نو برای این سلول‌ها برنامه ‌ریزی می‌کند.

با توجه به ناپایدار بودن رادیکال‌های آزاد واکنش‌های مضر فراوانی در سطح پوست انجام گرفته که صرفا منجر به پیر شدن آن در قالب پدیدار شدن چین و چروک، تیرگی و لکه دار شدن پوست می‌شود.

کوآنزیم 10 Q در این فراورده یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و با مکانیزم بالای خود از بروز چروک صورت جلوگیری می‌کند‌. Lipobelle Soyaglycone ترکیبی لیپوزومال از ژنیستئین است که از نظر زیست شناختی فعال ترین عنصر ایزوفلاون در سویا است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید