(عکس) آبشار چاران کرج : همه آنچه قبل از رفتن باید بدانید

(عکس) آبشار چاران کرج : همه آنچه قبل از رفتن باید بدانید

ارتفاع آبشار چاران چیزی حدود ده متر می باشد، این آبشار ابتدای جاده کرج چالوس، در یک جاده فرعی به طول هشت کیلومتر در مسیر خور غرب و بلندای چشمه شاهی و پهنه سار، در دره فرعی چاران واقع شده است.​

کد خبر : ۱۹۱۱۴۷
بازدید : ۶۴

آبشار چاران از جاذبه های گردشگری کرج محسوب می‌ شود و در نزدیکی سد امیرکبیر و در ابتدای مسیر روستای خور، در روستایی به‌ نام چاران قرار دارد. با ارتفاع ۱۰ متر، دسترسی به این آبشار دیدنی نیازمند یک ساعت پیاده‌روی از روستای چاران است.

آشنایی با آبشار چاران در نزدیکی کرج

ارتفاع آبشار چاران چیزی حدود ده متر می باشد، این آبشار ابتدای جاده کرج چالوس، در یک جاده فرعی به طول هشت کیلومتر در مسیر خور غرب و بلندای چشمه شاهی و پهنه سار، در دره فرعی چاران واقع شده است.

آبشار چاران یکی از آبشار های زیبای نزدیک کرج بوده که در جاده چالوس در استان البرز واقع شده است. چاران نام یک روستا در نزدیکی سد امیر کبیر می باشد. در ابتدای مسیر روستای خور و در کنار روستای جی، آبشاری به نام آبشار چاران در نزدیکی روستایی به نام چاران قرار گرفته است.

دره فرعی چاران در جوار دره خور واقع شده است و از یک رودخانه پر آب و آبشاری زیبا برخوردار است. روستای چاران یک روستای کوهستانی با آب و هوای معتدل است.

1001_11zon

این روستا بخشی از دهستان ارنگه شهرستان کرج در بیست و هفت کیلومتری شمال شرقی کرج و هشت کیلومتری شرقی مسیر کرج به چالوس قرار گرفته است.

ارتفاع آبشار چاران چیزی حدود ده متر می باشد، این آبشار ابتدای جاده کرج چالوس و در جاده فرعی به طول هشت کیلومتر در مسیر خور غرب و بلندای چشمه شاهی و پهنه سار، دره فرعی چاران به موازات دره خور و در قسمت جنوبی آن واقع شده است. مسیر رسیدن به آبشار از باغات و مزارع پوشیده شده و بسیار خوش آب و هوا و دلنشین است.

از روستای چاران تا محل آبشار، بسیار سرسبز زیبا می باشد و با حداکثر یک ساعت پیاده روی می توان به آن رسید. پوشش سبز پلکان های این آبشار فوق العاده زیبا و بی نظیر است.

منبع: دلگرم

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید