(ویدئو) لحظه ترسناک پرش و آماده شدن کوسه سفید بزرگ برای شکار

(ویدئو) لحظه ترسناک پرش و آماده شدن کوسه سفید بزرگ برای شکار

کوسه ها موجودات آبزی هستند، به این معنی که می توانند در آب نفس بکشند و غذا بخورند. با در نظر گرفتن این موضوع، عمل بیرون پریدن از آب برای کل بدن آنها معکوس به نظر می رسد.

کد خبر : ۱۵۰۰۲۳
بازدید : ۲۱۹

رفتن به ساحل یکی از بهترین راه ها برای استراحت و تفریح است. این کوسه سفید بزرگ ممکن است شما را مجبور کند در برنامه سفر ساحلی خود تجدید نظر کنید! در این ویدیوی کوتاه، یک کوسه سفید بزرگ با پریدن از آب به بلندای آب، قدرت واقعی خود را نشان می دهد.

کلیپ موجود در بالا با نشان دادن مقداری آب اقیانوس کریستالی شروع می شود. احتمالا نوعی طعمه، یک کوسه بزرگ سفید بزرگ را وادار می کند که از آب بپرد. این رفتار به عنوان تاکتیک شکار شناخته می شود و با شکار کوسه مرتبط است.

هنگامی که کوسه از آب بیرون می آید، می توانید نبض آبشش های عظیمش را ببینید و دهانش برای نشان دادن مجموعه ای از دندان های تیز باز می شود. به همان سرعتی که کوسه از آب خارج شد، احتمالاً به قصد شکار بیشتر به داخل آب بازگشت!

همانطور که احتمالا می دانید، کوسه ها موجودات آبزی هستند، به این معنی که می توانند در آب نفس بکشند و غذا بخورند. با در نظر گرفتن این موضوع، عمل بیرون پریدن از آب برای کل بدن آنها معکوس به نظر می رسد.

بیشتر کوسه های درنده از آب بیرون می پرند تا طعمه را بگیرند. به طور خاص، طعمه های سریع که در آب های کم عمق شنا می کنند، یکی از منابع اصلی غذایی است که کوسه ها به آن نفوذ می کنند.

با این حال، به خاطر داشته باشید، شکار کردن یک فعالیت بسیار شدید است که انرژی زیادی از کوسه ها می گیرد. به همین دلیل، کوسه ها تنها در صورتی شکست می خورند که در تعقیب و گریز با یک طعمه خوشمزه باشند.

منبع: ساناپرس

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید