(ویدئو) غذاخوردن بهاری خرس قهوه‌ای در طبیعت ایران

(ویدئو) غذاخوردن بهاری خرس قهوه‌ای در طبیعت ایران

اسحاق ساداتی، عکاس و فعال محیط زیست، تصاویری از تغذیۀ بهارۀ خرس‌های قهوه‌ای از گیاهان و میوه‌ها ثبت و منتشر کرده است. ساداتی با یادآوری این نکته که هم‌اکنون در نقاط پایین‌دست فصل رسیدن میوه‌های باغات اطراف زیستگاه خرس‌ها است و آن‌ها برای تغذیه از این میوه‌ها وارد باغ‌ها می‌شوند از باغداران خواسته که از روش‌های بازدارنده استفاده کنند تا از ورود خرس‌ها جلوگیری کنند. اسحاق ساداتی در ادامه از باغداران خواسته است که اگر خرسی آسیبی به محصولشان رساند آن را به حساب همسایگی ما با این حیوانات بگذارند و به فکر انتقام از آن‌ها نباشند.

کد خبر : ۱۹۳۲۵۷
بازدید : ۲۸۴

اسحاق ساداتی، عکاس و فعال محیط زیست، تصاویری از تغذیۀ بهارۀ خرس‌های قهوه‌ای از گیاهان و میوه‌ها ثبت و منتشر کرده است. ساداتی با یادآوری این نکته که هم‌اکنون در نقاط پایین‌دست فصل رسیدن میوه‌های باغات اطراف زیستگاه خرس‌ها است و آن‌ها برای تغذیه از این میوه‌ها وارد باغ‌ها می‌شوند از باغداران خواسته که از روش‌های بازدارنده استفاده کنند تا از ورود خرس‌ها جلوگیری کنند.

اسحاق ساداتی در ادامه از باغداران خواسته است که اگر خرسی آسیبی به محصولشان رساند آن را به حساب همسایگی ما با این حیوانات بگذارند و به فکر انتقام از آن‌ها نباشند.

منبع: فرارو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید