(ویدئو) لحظه کشف یک قبیله ناشناخته در گینه نو که مثل انسان اولیه زندگی می کنند

(ویدئو) لحظه کشف یک قبیله ناشناخته در گینه نو که مثل انسان اولیه زندگی می کنند

این ویدئوی منحصر به فرد نشان می دهد که چگونه اعضای این قبیله ناشناخته با کنجکاوی دوتیلو سفید پوست را برای اولین بار لمس می کنند.

کد خبر : ۱۳۸۳۶۹
بازدید : ۲۶۶۴

فرادید| ژان پیر دوتیلو، نویسنده و کارگردان بلژیکی این فیلم را در سال 1993 منتشر کرد و مدعی شد که این اولین رویارویی اعضای قبیله ناشناخته تولامبی در گینه نو با انسان سفید پوست و تکنولوژی است.

به گزارش فرادید، این ویدئوی منحصر به فرد نشان می دهد که چگونه اعضای این قبیله ناشناخته با کنجکاوی دوتیلو سفید پوست را برای اولین بار لمس می کنند.

پس از آن هم اعضای تیم، اعتماد سران قبیله را جلب می کنند و دوربین و تجهیزات مدرنی که همراه شان دارند را در اختیار اعضای قبیله می گذارد، تا برای اولین بار این وسایل را مشاهده و لمس کنند.

در ادامه هم ژان پیر دوتیلو به سران قبیله یاد می دهد که چگونه از کبریت استفاده کنند.

البته پس از انتشار این فیلم، برخی خبرنگاران مدعی شدند که قبل از  ژان پیر دوتیلو، سه نفر دیگر از جمله پیر لمونیه، جادران میمیکا و پاسکال بونمر با قبایل بدوی گینه نو ملاقات کرده اند. اما پس از گذشت زمان مشخص شد که تعداد قبیله های بدوی در گینه نو در دهه 80 و 90 میلادی زیاد بوده است. در این میان ژان پیر دوتیلو هم با یکی از قبایل به نام تولامبی برای نخستین بار دیدار کرده است.

 

 

حجم ویدیو: ۵۱.۰۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۱۴:۳۷ دانلود ویدیو
۱۷
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید