وان پلاس یک پرچمدار خوش‌قیمت به بازار عرضه می‌کند!

وان پلاس یک پرچمدار خوش‌قیمت به بازار عرضه می‌کند!

وان پلاس 12 دارای فریم فلزی و پنل پشتی شیشه‌ای است و از نظر طراحی شبیه به گوشی وان پلاس ۱۲ خواهد بود. این گوشی نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی خمیده‌ی اولد از نوع X1 LTPO (ساخت شرکت چینی BOE) خواهد داشت.

کد خبر : ۱۶۷۷۴۵
بازدید : ۲۳

پرچمدار خوش‌قیمت جدید وان‌پلاس در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد تا با بهترین‌های بازار رقابت کند.

پیش از این شایعه شده بود که گوشی وان پلاس ایس ۳ تا پایان دسامبر (اواسط دی) در چین عرضه می‌شود؛ اما این برند هنوز به‌طور رسمی تاریخی را اعلام نکرده است.

به گفته‌ی منبعی موثق، تاریخ عرضه‌ی وان پلاس ایس ۳ اندکی به تأخیر افتاده است. او همچنین تاریخ احتمالی عرضه را اعلام کرده است.

به گفته‌ی Digital Chat Station در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، گوشی وان پلاس ایس ۳ ممکن است ۴ ژانویه (۱۴ دی) در چین رونمایی شود. اگر اطلاعات به دست آمده درست باشند، گوشی مذکور اولین محصول وان پلاس در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

قرار است که Ace 3 در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) به‌صورت رسمی در بازارهای جهانی با نام وان پلاس 12R عرضه شود؛ در واقع به لطف افشاگری‌های متعدد در چند ماه گذشته، ما اطلاعات تقریباً کاملی از این محصول به دست آورده‌ایم.

201

وان پلاس 12 دارای فریم فلزی و پنل پشتی شیشه‌ای است و از نظر طراحی شبیه به گوشی وان پلاس ۱۲ خواهد بود. این گوشی نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی خمیده‌ی اولد از نوع X1 LTPO (ساخت شرکت چینی BOE) خواهد داشت. این پنل، حفره‌ی دایره‌ای مرکزی با وضوح ۲٬۷۸۰ در ۱٬۲۶۴ پیکسل (1.5K)، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و فناوری نوردهی PWM تا ۲۱۶۰ هرتز را ارائه خواهد کرد.

درمورد مشخصات سخت‌افزاری وان پلاس ایس ۳ می‌توان به تراشه‌ی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 اشاره کرد که قرار است با رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 جفت شود.

وان پلاس 12R دارای سیستم دوربین سه‌گانه در پشت خواهد بود که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

نمونه‌های اولیه‌ی گوشی جدید وان‌پلاس به جای سنسور ماکرو یک دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی دو برابری داشتند. به‌علاوه، در جلوی گوشی یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

گوشی جدید وان پلاس از یک باتری با ظرفیت ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی می‌گیرد و از شارژر سیمی ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های خاکستری، طلایی و آبی عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی وان پلاس 12R هنوز نامشخص است، اما بدون شک این محصول قیمت پایین‌تری نسبت‌به بسیاری از دستگاه‌های رده‌بالا خواهد داشت.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید