(تصاویر) مازراتی MC20 تیونینگ منصوری؛ بت موبیل تماماً فیبر کربنی با قدرت 740 اسب بخار

(تصاویر) مازراتی MC20 تیونینگ منصوری؛ بت موبیل تماماً فیبر کربنی با قدرت 740 اسب بخار

از مازراتی MC20 تیونینگ منصوری رونمایی شد. این خودرو کوپه از بدنه کاملاً فیبر کربنی، پیشرانه تقویت شده و کابین مجلل برخوردار شده است.

کد خبر : ۱۸۹۹۴۴
بازدید : ۲۵

در صورتی که طی چند وقت اخیر رولز رویس کالینان منصوری با تم لوکس عربی و پورشه ۹۱۱ توربو کابریولت منصوری در اخبار خودرو نتوانسته‌اند توجهتان را جلب کنند، این مازراتی تیون شده توسط منصوری باید بتواند بالاخره این قاعده را تغییر بدهد. این شرکت تیونینگ مشهور از نسخه تیون شده مازراتی MC20 با تغییرات چشمگیری در نمای بیرونی، کابین و پیشرانه رونمایی کرد. این نسخه ویژه با نام مازراتی MCX پرگوسا در تعداد فوق‌العاده محدود تولید می‌شود.

طراحی نمای بیرونی مازراتی MCX پرگوسا

بدنه مازراتی MC20 منصوری تقریباً به‌صورت کامل با فیبر کربن ساخته شده و ورودی جدید در کاپوت دارد. این خودرو از لحاظ آیرودینامیکی هم دستخوش تغییرات شده است.

106_11zon 105_11zon

دماغه بازطراحی شده با ورودی‌های بزرگ‌تر و ورودی‌های متعدد روی کاپوت و گلگیرها برخی دیگر از المان‌های منصوری MCX هستند‌. این خودرو لوکس سوار بر رینگ‌های ۲۱ اینچی در جلو و نمونه‌های ۲۲ اینچی در عقب شده است. در ناحیه عقب اسپویلر بزرگ، کاور موتور، دیفیوزر دوگانه و چهار خروجی اگزوز به چشم می‌خورند.

کابین مازراتی ام سی ۲۰ منصوری

107_11zon
111_11zon 110_11zon 109_11zon 108_11zon

به رسم همیشه منصوری، امکان شخصی‌سازی کابین ام سی ایکس پرگوسا دقیقاً با توجه به علایق و ترجیحات مشتری وجود دارد. نمونه‌هایی که به نمایش گذاشته شده‌اند روکش چرم مشکی و نارنجی دارند که حتی در کف‌پوش‌ها قابل مشاهده است. کمربندها هم به رنگ نارنجی درآمده‌اند و نام منصوری روی آن‌ها دیده می‌شود. همچنین در کنسول مرکزی المان‌هایی طلایی‌رنگ و در برخی از قسمت‌های دیگر کابین تریم فیبر کربن به کار رفته است.

مشخصات فنی مازراتی MC20 منصوری

منصوری اجزای الکترونیکی پیشرانه این مازراتی را اصلاح کرده و یک سیستم اگزوز عملکردبالا را در آن پیاده‌سازی کرده است. با تغییرات صورت گرفته، موتور ۳ لیتری V6 تویین توربو این خودرو توانایی تولید قدرت ۷۴۰ اسب بخار و گشتاور ۸۸۰ نیوتن متر را دارد. قدرت این سوپرکار ۱۱۹ اسب بخار و گشتاور آن ۱۵۰ نیوتن متر نسبت به نسخه استاندارد افزایش پیدا کرده است. در واقع این نسخه تیون شده توسط منصوری حتی از MCXtrema، نسخه مخصوص پیست مازراتی MC20 خروجی بیشتری تولید می‌کند‌.

112_11zon

مازراتی MCX منصوری با کاهشی 0.3 ثانیه‌ای می‌تواند ظرف 2.6 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. حداکثر سرعت این ماشین هم با افزایشی 10 کیلومتری، به 335 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

قیمت و عرضه مازراتی MC20 تیونینگ منصوری

در حال حاضر قیمت MCX پرگوسا مشخص نیست. در واقع صرفاً 5 دستگاه از این خودرو ساخته می‌شود و هر مشتری باید در ابتدا نسخه استاندارد این خودرو مازراتی را به منصوری تحویل بدهد تا این شرکت تیونینگ آن را به دلخواه آن‌ها سفارشی‌سازی کند. با نگاهی اجمالی به این نسخه ویژه به راحتی قابل حدس است که قیمت آن دست کم چندین برابر نسخه استاندارد مازراتی MC20 خواهد بود.

منبع: گجت نیوز

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید