جزئیات ساخت فصل دوم سریال شوگون

جزئیات ساخت فصل دوم سریال شوگون

جان لندگراف، مدیر FX، اخیرا در مصاحبه‌ای با رسانه Deadline گفته که فصل دوم سریال Shogun در حال وارد شدن به مراحل ابتدایی ساخت است. موفقیت‌های بزرگ این سریال در مراسم امی تصمیم این استودیو برای تولید فصل دوم را قطعی کرده است.

کد خبر : ۲۰۷۰۳۶
بازدید : ۵

سریال شوگون در مراسم امی توانست حسابی موفق ظاهر شود و نشان داد که فصل اول توسط مخاطب‌ها بازخورد بسیار خوبی داشته است. جان لندگراف، رئیس FX، می‌گوید که کار روی فصل دوم چالش‌برانگیز شده است چرا که باید حالا خط داستانی را فراتر از آن چه در رمان آمده ادامه دهند. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

جان لندگراف، مدیر FX، اخیرا در مصاحبه‌ای با رسانه Deadline گفته که فصل دوم سریال Shogun در حال وارد شدن به مراحل ابتدایی ساخت است. موفقیت‌های بزرگ این سریال در مراسم امی تصمیم این استودیو برای تولید فصل دوم را قطعی کرده است. فصل اول این اثر بر اساس رمان جیمز کلول ساخته شده بود.

لندگراف می‌گوید که تیم تولید فعلا در حال کار روی پیش‌نویس‌های فیلم‌نامه است. او گفت: «ما داریم کار رو پیش می‌بریم». رئیس FX در ادامه افزود: «فیلم‌نامه داره نوشته می‌شه، ایده‌ها دارن مطرح می‌شن و داریم فکر می‌کنیم که فیلم‌برداری رو کجا انجام بدیم. باید ببینیم می‌خوایم تو همون مکان و به همون شکل قبل کار رو پیش ببریم یا باید یه سری تغییرات ایجاد کنیم». او همچنین اظهار کرد که وسعت پروداکشن فصل دوم باعث می‌شود که آن‌ها برای محل فیلم‌برداری به فکر مکان‌های جذاب‌تری باشند.

جان لندگراف در واکنش به تمایل هیرویوکی سانادا، بازیگر نقش اصلی سریال شوگون، نسبت به فیلم‌برداری در مکان‌های تاریخی گفت: «من همیشه دلم می‌خواست تو ژاپن فیلم‌برداری کنیم». او در ادامه افزود: «ما کلی تلاش کردیم که ببینیم چطور می‌تونیم سریال رو تو ژاپن فیلم‌برداری کنیم. به خاطر عظمت صحنه این موضوع خیلی پیچیده‌اس و ظرفیت پروداکشن تو اون جا یه ذره متفاوته.

با توجه به جاه‌طلبانه بودن سریال، ما تو تطابق دادن مکان با وسعت اون چیزی که می‌خوایم داشته باشیم مشکل داشتیم. متاسفانه قلعه‌های دوران قرون وسطی ژاپن دیگه به اون شکل اول‌شون نیستن و رک بگم اگر هم بودن، نمی‌شد به هر حال اونجا فیلم‌برداری کرد».

صحبت‌های مبهم مدیر FX درباره فصل سوم سریال شوگون

48

اکثر بخش‌های فصل اول سریال شوگون در پورت مودی و اوکلولت در کشور کانادا فیلم‌برداری شد و در آن جا بود که دوران ژاپن فئودال بازسازی شد (بخش‌هایی از تصویربرداری اولیه در ژاپن و انگلستان انجام گرفت). پیش‌تر هیرویوکی سانادا اصرار داشت که فصل دوم سریال در ژاپن ساخته شود، اما اخیرا او اظهار کرده که ونکوور یک مکان عالی برای فیلم‌برداری اثر است.

این بازیگر در مصاحبه با رسانه The Hollywood Reporter گفت: «اونا یه استودیوی بزرگ دارن و از اونجا تا جنگل، رودخونه، بندر و همه‌ی چیزای دیگه فقط با ماشین 20 دقیقه راهه. هیچ خبری هم از ساختمونای مدرن و سیم و کابل هم نیست. پیدا کردن یه همچین چیزی تو ژاپن سخته. همه جا پر از چیزای مدرنه». پس از پایان فصل اول، سریال Shogun برای دو فصل دیگر چراغ سبز دریافت کرد. اما جان لندگراف می‌گوید که تیم تولید قرار است قدم‌های خود را با احتیاط بردارد و حسابی نسبت به این تصمیم فکر کند.

وقتی از جان لندگراف سوال شد که آیا فیلم‌برداری فصل دوم و سوم سریال شوگون به صورت هم‌زمان یا پشت سر هم انجام می‌شود یا نه، او اظهار کرد که هنوز تصمیم قطعی برای تولید فصل سوم گرفته نشده است. رئیس FX در این خصوص گفت: «]فصل دوم و سوم[ داستان مجزایی دارن. همه‌اش بخشی از یه داستان ادامه‌دار با همون شخصیتای قبلیه، اما روایت داستان متفاوته.

هنوز نمی‌دونم که می‌خوایم حتما فصل سوم رو بسازیم یا نه. اگرچه به یه روش خیالی داستان روایت می‌شه، اما وقتی به شخصیت‌های تاریخی که این جا به تصویر کشیده شدن نگاه می‌کنیم، هنوزم به نظر میاد سه فصل مناسب باشه و می‌تونه حق مطلب رو ادا کنه». هیرویوکی سانادا نسبت به فصل سوم سریال Shogun خوش‌بین‌تر است و گفته که هنوز کلی از تاریخ غنی ژاپن مانده که باید روایت شود.

منبع: مایکت

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید