بهترین سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان «کیم اوک بین»

بهترین سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان «کیم اوک بین»

کیم اوک بین یکی از بازیگران شناخته‌شدۀ کره‌ای است که در طول بیش از یک دهۀ اخیر همیشه به عنوان یک ستارۀ سطح اول در صنعت سرگرمی کره مطرح بوده است. در اینجا فهرستی از بهترین فیلم‌ها و سریال‌هایی را که او در آن‌ها ایفای نقش کرده ملاحظه می‌کنید.

کد خبر : ۲۰۸۴۵۲
بازدید : ۱۸۸

فرادید| کیم اوک بین بازیگر 37 سالۀ کره‌ای است که اولین حضور خود در برابر مخاطبان را در سال 2004 با شرکت در یک مسابقۀ آنلاین زیبایی تجربه کرد. او یک سال بعد توانست اولین نقش فرعی و کوتاه خود را در یک فیلم سینمایی به دست بیاورد. اما توانایی بازیگری او به سرعت او را به نقش اول تعداد زیادی از سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای تبدیل کرد.

به گزارش فرادید؛ کیم اوک بین از سال 2005 تا به امروز در چندین جشنواره سینمایی و تلویزیونی مختلف نامزد جوایز متعددی شده است. از جمله، او برای بازی در فیلم «زن شرور» توانست برندۀ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره چونسا در سال 2018 شود و در سال 2023 نیز به خاطر بازی در فصل دوم سریال «سرگذشت آسدال» جایزۀ بهترین بازیگر زن را به دست آورد.

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی با حضور کیم اوک بین را معرفی می‌کنیم.

1. خیابان یونا (2014)

1

داستان دختری سرکش و جیب‌بر به اسم یو-نا (با بازی کیم اوک بین) که با گروهی از افراد ناهنجار در یک خانه زندگی می‌کند. اما ورود یک مرد آرام و به ظاهر بی‌خطر به محله‌شان، زندگی این گروه را دستخوش تغییرات بزرگی می‌کند. کیم اوک‌بین در این سریال به خوبی در نقش دختری جسور و بی‌باک ظاهر می‌شود که با وجود ظاهر خشن، قلبی مهربان دارد.

2. فرزندان یک خدای کوچکتر (2018)

2

در این سریال، یک کارآگاه باهوش و یک افسر پلیس که دارای توانایی‌های ماورایی است، برای حل پرونده‌های جنایی پیچیده با هم همکاری می‌کنند. این افسر پلیس می‌تواند به گذشتۀ افراد مرده سفر کند و به این ترتیب به حل معماهای قتل کمک کند. داستان سریال ترکیبی از ژانرهای جنایی، فانتزی و درام است و به موضوعاتی مانند عدالت، سرنوشت و معنویت می‌پردازد. کیم اوک‌بین در این سریال نقش همین افسر با توانایی‌های خارق‌العاده را بازی می‌کند؛ او موفق شده که با بازی خوب خودش یک شخصیت پیچیده و جذاب را به مخاطبان ارائه دهد.

3. سرگذشت آسدال (2019)

3

این یک حماسه‌ی تاریخی-تخیلی است که در دنیایی باستانی و خیالی روایت می‌شود. این سریال داستان جنگ‌ها، اتحادها و خیانت‌هایی را روایت می‌کند که بر سرزمین آسدال می‌گذرد. کیم اوک‌بین در نقش یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال یعنی ته آل-ها ظاهر می‌شود که یک جنگجوی قدرتمند و باهوش است. این سریال با جلوه‌های ویژه خیره‌کننده و داستان پیچیده‌اش، یکی از پرهزینه‌ترین سریال‌های کره‌ای است.

4. گودال تاریک (2021)

4

این یک سریال هیجان‌انگیز و پساآخرالزمانی است که در آن، یک مه سیاه مرموز از گودالی در یک کارخانه بیرون می‌آید و بر شهری کوچک سایه می‌اندازد؛ این مه باعث ایجاد جهش‌های ژنتیکی در انسان‌ها می‌شود. بازماندگان این فاجعه باید برای بقا بجنگند و در عین حال به دنبال راهی برای نجات جهان باشند. کیم اوک‌بین در این سریال در نقش یک زن کارآگاه ظاهر می‌شود که در این دنیای آشفته، در حالی که برای مرگ همسرش سوگوار است، باید به دنبال کشف حقیقت نیز باشد.

5. عاشق اینم که ازت متنفر باشم (2023)

5

این سریال یک کمدی رمانتیک شیرین و جذاب است که داستان عشق و نفرت بین یک وکیل موفق و یک بازیگر محبوب را روایت می‌کند. این دو نفر در ابتدا از هم متنفرند اما به مرور زمان، احساساتشان نسبت به هم تغییر می‌کند. کیم اوک‌بین در این سریال در نقش وکیلی باهوش و مستقل ظاهر می‌شود که با وجود موفقیت حرفه‌ای، در زندگی شخصی‌اش با چالش‌هایی روبرو است.

6. گل و شمشیر (2013)

6.5

در این سریال تاریخی کیم اوک بین نقش شخصیت سوهی را بازی می‌کند که دختر پادشاه یونگنیو از گوگوریو است. او دلباختۀ جوانی به اسم یون چونگ می‌شود که پسر یکی از اشراف به نام یون گائه‌سومون است. اما در جریان یک توطئه، پادشاه توسط یون گائه‌سومون کشته می‌شود و سو هی از قصر می‌گریزد و هویت خودش را پنهان می‌کند. حالا او که نام خودش را به مو یونگ تغییر داده، میان دو احساس نیرومند عشق و انتقام گرفتار شده است.

7. 11:00 A.M (فیلم سینمایی، 2013)

6

این فیلم علمی تخیلی داستان یک آزمایش مربوط به سفر زمان را روایت می‌کند که در آن، دانشمندان با موفقیت به آینده سفر می‌کنند اما با دنیایی تاریک و خطرناک روبرو می‌شوند. کیم اوک‌بین در این فیلم در نقش دستیار دانشمند ظاهر می‌شود که در این ماجراجویی خطرناک همراه او می‌شود.

8. زن شرور (فیلم سینمایی، 2017)

7

این فیلم اکشن و مهیج داستان زنی را روایت می‌کند که یک قاتل حرفه‌ای است. این زن از کودکی برای کشتن آموزش دیده است و حالا می‌خواهد از این زندگی خشن فرار کند. کیم اوک‌بین در نقش این قاتل حرفه‌ای و پیچیده ظاهر می‌شود که در تلاش برای رهایی از گذشته خود است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید