داروخانه‌ای که روبات آن را اداره می‌کند! ، رکوردشکنی خیره‌کننده در آماده کردن نسخه‌ها

داروخانه‌ای که روبات آن را اداره می‌کند! ،  رکوردشکنی خیره‌کننده در آماده کردن نسخه‌ها

در داخل داروخانه، محل‌های مخصوصی برای داروهای بیولوژیکی یا زیست‌داروها، داروهای یخچالی و کنترل‌شده وجود خواهد داشت.

کد خبر : ۱۵۷۵۷۴
بازدید : ۶۶

شرکت فناوری بهداشتی «Pharmacierge» اعلام کرده که قصد دارد یک داروخانه به مساحت حدود ۵۱۰ متر مربع در لندن بسازد، که در آن یک روبات ۱۰ متری، داروها را از طریق لوله‌های مارپیچی بین طبقات ارسال می‌کند. 

این روبات با چند بازو، داروی مورد نیاز را انتخاب می‌کند و آن را در لوله‌هایی قرار می‌دهد که می‌تواند آن را به طبقه بالای داروخانه برساند.

در داخل داروخانه، محل‌های مخصوصی برای داروهای بیولوژیکی یا زیست‌داروها، داروهای یخچالی و کنترل‌شده وجود خواهد داشت.

ادوارد اونگار، مدیرعامل این شرکت فناوری بهداشتی گفت: «در حال حاضر فناوری «mPrescribe» ما اکنون به پزشکان و بیماران خدمات می‌دهد.

و ما احساس کردیم که لازم است یک سرمایه‌گذاری محلی برای ادای احترام به ریشه‌هایمان داشته باشیم. انتظار داریم این داروخانه روباتیک اوایل سال آینده در لندن راه‌اندازی شود.»

این داروخانه در خیابان ویمپل در مریل‌بون لندن قرار خواهد داشت. به گفته شرکت «Pharmacierge»، این داروخانه با بیش از ۴۵۰۰ پزشک عمومی و مشاور سلامت سروکار خواهد داشت. در بیش از ۹۰ درصد از تمرین‌ها، نسخه‌ها تنها ظرف ۵ تا ۱۵ دقیقه آماده شدند. 

حامیان این کسب و کار فناوری سلامت عبارتند از الکس چسترمن، بنیانگذار Cazoo، که در سال ۲۰۲۱ در دور ۱.۲۵ میلیون پوندی آن سرمایه‌گذاری کرد.

آخرین دور سرمایه‌گذاری شرکت در آوریل امسال بود، زمانی که ۲.۴ میلیون پوند، عمدتا از پزشکانی که از خدمات آن استفاده می‌کردند، به دست آورد.

منبع: همشهری

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید