فیلم Beetlejuice 2 با رکوردشکنی شروع کرد؛ بازگشت باشکوه تیم برتون

فیلم Beetlejuice 2 با رکوردشکنی شروع کرد؛ بازگشت باشکوه تیم برتون

فیلم Beetlejuice Beetlejuice به کارگردانی تیم برتون توانست با ثبت چند رکورد درخشان کار خود را در گیشه جهانی آغاز کند.

کد خبر : ۲۰۵۰۷۴
بازدید : ۳۵

فیلم Beetlejuice 2 پس از دریافت نقدهای مثبت سرانجام در گیشه جهانی روی پرده‌های سینما رفت و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Beetlejuice شروع بسیار خوبی در گیشه جهانی داشته است. به نقل از کولایدر، فیلم Beetlejuice Beetlejuice توانست در سه روز اول اکران خود در گیشه آمریکای شمالی ۱۱۰ میلیون دلار فروش کند. این سومین افتتاحیه بزرگ سال ۲۰۲۴ و بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم PG-13 در ماه سپتامبر است.

همچنین این بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم برادران وارنر در سال ۲۰۲۴ است که چهارمین فیلم این شرکت در طول سال جاری است که در هفته اول اکران در رتبه یک گیشه قرار می‌گیرد. فیلم Beetlejuice Beetlejuice همچنین ۳۵ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی و در مجموع ۱۴۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است تا شروع بسیار خوبی برای تیم برتون باشد. فیلم Beetlejuice 2 همچنین سینمااسکور B+ را از تماشاگران دریافت کرده است که در یک مقایسه فیلم Beetlejuice سینمااسکور B را در ۱۹۸۸ دریافت کرده بود.

71_11zon

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Beetlejuice Beetlejuice، سه عضو خانواده دیتز پس از یک تراژدی غیر منتظره خانوادگی به خانه در وینتر ریور بازگشته‌اند. زندگی لیدیا همچنان توسط بیتل‌جوس تسخیر است و پس از اینکه آسترید، دختر نوجوان و غیر قابل کنترل او مدل مرموز شهر را در اتاق زیر شیروانی کشف می‌کند، به‌طور تصادفی باعث باز شدن دروازه افترلایف می‌شود و باعث زیرورو شدن همه‌چیز خواهد شد. باتوجه‌به مشکلاتی که در هر دو دنیا وجود دارد، حالا تنها مسئله زمان است که کسی نام بیتل‌جوس را سه بار بگوید و شیطان بدجنس با هرج‌و‌مرج خود بازگردد.

مایکل کیتون در نقش بیتل‌جوس، جنا اورتگا در نقش آسترید دیتز، وینونا رایدر در نقش لیدیا دیتز، کاترین اوهارا در نقش دلیا دیتز، مونیکا بلوچی در نقش همسر بیتل‌جوس، ویلم دفو در نقش کارآگاه روح، جاستین ثرو در نقش روری، بورن گورمن و آرتور کانتی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Beetlejuice Beetlejuice حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تیم برتون مانند قسمت اول وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Beetlejuice را بر عهده داشته است. آلفرد گوف و مایلز میلار آخرین نسخه فیلمنامه فیلم Beetlejuice 2 را نوشته‌اند.

منبع: زومجی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید