نامه محرمانه ملکه الیزابت برای آیندگان!

نامه محرمانه ملکه الیزابت برای آیندگان!

نشریه ایندیپندنت از نامه محرمانه‌ای خبر داد که ملکه انگلیس برای آیندگان نوشته است.

کد خبر : ۱۱۰۶۰۳
بازدید : ۱۱۵۸

پایگاه نشریه ایندیپندنت، چاپ انگلیس گزارش داد ملکه الیزابت نامه‌ای محرمانه را از خود به جای گذاشته که تا سال ۲۰۸۵ باز نخواهد شد.

به نوشته این نشریه، از آنجایی که ملکه الیزابت دوم، پادشاه کشور استرالیا نیز محسوب می‌شده، نامه‌ای را خطاب به شهروندان سیدنی استرالیا نوشته که در یک کپسول زمان که متعلق به جد مادری اش ملکه ویکتوریا بوده، جای داده شده است.

نامه

بر روی دستور العمل این نامه خطاب به شهردار سیدنی در سال ۲۰۸۵ نوشته شده است: در یک روز مناسب که از سوی شما در سال ۲۰۸۵ انتخاب می‌شود، خواهشمندم این نامه را باز کرده و پیام مرا به شهروندان سیدنی برسانید.

بر اساس این گزارش، این نامه که تنها با نام «الیزابت» امضا شده است، در یک جعبه شیشه‌ای در یک بخش محدود شده از «ساختمان ملکه ویکتوریا» در سیدنی نگهداری خواهد شد. بر اساس گزارشها، حتی کارمندان شخصی ملکه الیزابت نیز از محتوای این نامه اطلاعی ندارند.

ساختمان

ساختمان ملکه ویکتوریا در سیدنی

گفتنی است ساختمان ملکه ویکتوریا در سال ۱۹۸۹ برای گرامیداشت سلطنت طولانی مدت وی ساخته شد. همچنین شایان ذکر است پس از مرگ ملکه انگلیس، چارلز سوم، پادشاه جدید این کشور پادشاه ۱۵ کشور مشترک المنافع از جمله استرالیا، نیوزیلند، کانادا و برخی کشور‌های حوزه کارائیب محسوب می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید