طرح جنجالی فضای مجازی از دستور کار مجلس خارج شد

طرح جنجالی فضای مجازی از دستور کار  مجلس خارج شد

قالیباف تاکید کرد: در مطرح کردن طرح‌ها در صحن مجلس نیز باید ضرورت‌ها را پیگیری کرده و فقط موضوعات اضطراری را در دستور کار مجلس گذاشت.

کد خبر : ۹۵۴۰۷
بازدید : ۳۰۲۲

قالیباف

محمد صالح مفتاح از چهره‌های نزدیک به قالیباف رییس مجلس در توئیتی اعلام کرد که طرح جنجالی مجلس برای فضای مجازی از دستور کار خارج شده است.

او تصویری از دستور جلسه فردا سه شنبه مجلس شورای اسلامی منتشر کرد که نشان می‌دهد بررسی این طرح در برنامه مجلس قرار ندارد.

ظاهرا این اقدام با تصمیم محمد باقر قالیباف رییس مجلس صورت گرفته است.

قالیباف امروز در جلسه شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور روئسای کمیسیون‌های مختلف و موضوع ضرورت تنقیح قوانین با بیان اینکه نخستین کار مجلس در مسیر تنقیح قوانین ممانعت از تولید قوانین بیشتر است، بر جلوگیری از ادامه این چرخه باطل تأکید کرد و گفت: "ضرورت امروز مجلس اصلاح قوانین در حوزه‌های مختلف اقتصادی است. "
دستور جلسه مجلس

او با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر مسئله تنقیح قوانین گفت: «در این مسیر معاونت قوانین مجلس باید لوایح و طرح‌ها را بررسی و ارزیابی کند و بگوید؛ به عنوان مثال در فلان موضوع قانون مشابه داریم لذا ایجاد یک قانون دیگر مانند آن ضرورتی ندارد.»

قالیباف تاکید کرد: "در مطرح کردن طرح‌ها در صحن مجلس نیز باید ضرورت‌ها را پیگیری کرده و فقط موضوعات اضطراری را در دستور کار مجلس گذاشت. "

در روز‌های اخیر مجلس شورای اسلامی طرحی بحث برانگیز درباره فضای مجازی در دستور کار و بررسی داشت که جزییات آن نشان می‌دهد با تصویب این طرح فضایمجازی به شدت محدود و بسته خواهد شد. این طرح انتقادات زیادی را به دنبال داشت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید