آیا اپل آی‌فون تاشو تولید می‌کند؟

مریل لینچ از بانک آمریکا در پیش‌بینی اخیر خود گفته که احتمالا اپل تا پاییز سال ۲۰۲۰ از پرچمدار جدید خود که قابلیت تا شدن دارد رونمایی خواهد کرد.

کد خبر : ۵۳۸۰۳
بازدید : ۱۵۹۱
طبق گزارش‌ها اپل اخیرا برای تولید آی‌فون تاشو در حال خرید مواد و تجهیزات از تامین‌کنندگان مختلف است که نشان می‌دهد این تصمیم اپل تقریبا جدی است و احتمال می‌رود این دستگاه تاشو در حالت باز از آی‌فون به آی‌پد تبدیل شود که این تکنولوژی می‌تواند آی‌فون و آی‌پد را به‌صورت یکجا در اختیار کاربر قرار دهد.
احتمال می‌رود این دیوایس سال ۲۰۲۰ معرفی شود. سیر تکاملی تحول در طراحی دیوایس‌های اپل چیز عجیبی نیست و این مساله در چند سال اخیر به‌خوبی ثابت شده و جالب اینکه گفته می‌شود سامسونگ هم در حال تلاش برای تولید چنین دستگاهی است. با توجه به این اخبار، به نظر می‌رسد تولیدکنندگان اسمارت‌فون در حال تلاش برای تولید اسمارت‌فون‌ها به یک سبک کاملا جدید و متفاوت هستند.
شایعات مختلف درباره اینکه اکثر کمپانی‌های دنیا به دنبال ساخت دیوایس‌های تاشو هستند، سال‌ها است که شنیده می‌شود و هرچه که جلوتر می‌رویم، احتمال معرفی چنین دیوایسی قوی‌تر از گذشته می‌شود. از جمله این کمپانی‌ها می‌توان به سامسونگ، لنوو و مایکروسافت اشاره کرد. حال باید دید در صورت واقعیت داشتن این خبر آیا اپل قادر است یک اسمارت‌فون تاشو با قابلیت تبدیل شدن به آی‌پد را با موفقیت تولید کند و بار دیگر دنیای تکنولوژی و نحوه تعامل کاربران با اسمارت‌فون‌ها را متحول کند یا خیر.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید