آیفون بدون درگاه در 2021

آیفون بدون درگاه در 2021

کنار گذاشتن محل‌های اتصال به سیم، به صرفه‌جویی در فضا و بهبود ویژگی ضدآب و ضد گرد و غبار کمک می‌کند

کد خبر : ۷۴۷۳۶
بازدید : ۱۱۵۴۲
ارائه آیفون بدون درگاه در 2021
به ادعای مینگ چی کو که معمولا منبع موثقی برای اطلاعات اپل است، شایعه شده است که نسخه ۲۰۲۱ این گوشی قرار است محل شارژ کردن را از پایین گوشی بردارد و به جای آن بر شارژ و اتصال کاملا بدون سیم کاربران اتکا شود.

از مدت‌ها پیش شایع شده است که اپل می‌خواهد از دست سیم نوری برای شارژ در پایین گوشی‌های آیفون خود خلاص شود، ولی انتظار می‌فت آن را با نسل سوم یو‌اس‌بی جایگزین کند؛ همان سیستمی که اکنون در آی‌پد پرو و لپ‌تاپ‌های این شرکت به کار می‌رود.

اما شایعه جدید که در سایت ۹to۵mac گزارش شده است، حاکی از آن است که این شرکت می‌خواهد به طور کامل از دست سیم‌ها و محل اتصال آن‌ها در گوشی خلاص شود. به جای آن، از فناوری بدون سیم استفاده خواهد کرد که اکنون هم در آخرین نسخه‌های گوشی اپل وجود دارد.

اپل هم اکنون نیز محل اتصال هدفون را از پایین گوشی‌های خود برداشته است؛ نکته‌ای که با معرفی آیفون ۷ رخ داد و سپس در تمام گوشی‌ها پیاده شد.

کنار گذاشتن درگاه‌های اتصال سیم‌های مختلف، احتمالا باعث صرفه‌جویی در فضای گوشی می‌شود و ضد آب و گرد و خاک بودن آیفون را بهبود می‌بخشد.

به ادعای این گزارش، تغییرات اول فقط بر تجملاتی‌ترین نسخه‌های گوشی اعمال خواهد شد و بعد به سایر گوشی‌ها تسری خواهد یافت.

به گزارش آقای کو، در سال بعد همچنین گوشی آیفون «اس‌ای ۲ پلاس» (iPhone SE ۲ Plus) هم معرفی خواهد شد. ظاهرا اپل قرار است نسخه به‌روزرسانی شده آیفون اس‌ای را به‌زودی معرفی کند، ولی در سال ۲۰۲۱ نسخه بزرگ‌تری از آن گوشی‌های ارزان‌تر را نیز ارائه خواهد کرد.

این گزارش ادعا می‌کند که «اس‌ای ۲ پلاس» صفحه نمایشی خواهد داشت که تمام سطح گوشی را خواهد پوشاند که برگرفته از طراحی آیفون‌های جدیدتر است. ولی این گوشی از همان فناوری تشخیص چهره گوشی‌های جدیدتر بهره‌مند نخواهد بود و به جای آن، با گرفتن اثر انگشت در پایین گوشی هویت کاربر را احراز خواهد کرد.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید