قدوقامت و سن وسال تیم‌های جام جهانی روسیه

قدوقامت و سن وسال تیم‌های جام جهانی روسیه

ایران در گروه خود، جوان‌ترین تیم و قدبلند‌ترین تیم حاضر است. در مقابل اسپانیا کوتاه قدترین تیم و مسن‌ترین تیم این گروه است. میانگین سنی تیم اسپانیا، یک سال ونیم از ایران بیشتر و میانگین قدی بازیکنان این تیم، ۴ سانتی متر کوتاه‌تر از بازیکنان تیم ملی ایران است.

کد خبر : ۵۶۹۲۸
بازدید : ۱۱۲۶
قدوقامت و سن وسال تیم‌های جام جهانی روسیه
خبرگزاری فرانسه با انتشار نموداری به معرفی جوان‌ترین و بلندقدوقامت‌ترین کشور‌های حاضر در جام جهانی فوتبال پرداخته است؛ تحلیل‌هایی از این نمودار جذاب را در ادامه می‌خوانید.

۱- ایران دوازدهمین تیم بلندقامت حاضر در جام جهانی و به طور مشترک با کره جنوبی در رده هفتم جوان‌ترین تیم حاضر در این جام قرار دارد .

۲- تیم صربستان با میانگین قدی ۱۸۵ / ۶ سانتی متر لقب بلندقامت‌ترین تیم حاضر در این مسابقات را به خود اختصاص داده است. پس از صربستان، سوئد مقام دوم را از آن خود کرده است و دانمارک، ایسلند و کرواسی به طور مشترک در جایگاه سومی ایستاده اند.

۳- تیم نیجریه با میانگین سنی 24/9 سال عنوان جوان‌ترین تیم حاضر در مسابقات جام جهانی روسیه را به دست آورده است. این کشور تنها تیم حاضر با میانگین سنی زیر ۲۵ سال در جام جهانی ۲۰۱۸ عنوان گرفته در این جام است. پس از نیجریه، ولقب مسن‌ترین تیم حاضر در آلمان و انگلیس، مقام دوم و سوم این مسابقات هم تعلق می‌گیرد به جوان‌ترین تیم‌های جهان را به نام کشور پاناما با میانگین سنی بیش از خود زدند.

۴- تیم ژاپن با میانگین قدی ۱۷۸ کوتاه قدترین تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ است. مسن‌ترین نیم هم پاناما با میانگین سنی بیش از ۲۹ سال.

۵- ایران در گروه خود، جوان‌ترین تیم و قدبلند‌ترین تیم حاضر است. در مقابل اسپانیا کوتاه قدترین تیم و مسن‌ترین تیم این گروه است. میانگین سنی تیم اسپانیا، یک سال ونیم از ایران بیشتر و میانگین قدی بازیکنان این تیم، ۴ سانتی متر کوتاه‌تر از بازیکنان تیم ملی ایران است.
منبع: روزنامه هفت صبح
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید