همه چیز درباره سریال بی‌نشان؛ از تعداد قسمت‌ها تا حضور نیوشا ضیغمی

همه چیز درباره سریال بی‌نشان؛ از تعداد قسمت‌ها تا حضور نیوشا ضیغمی

بی نشان سریالی ۳۰ قسمتی است که با حضور بازیگران مطرحی، چون مریم کاویانی، نیوشا ضیغمی و مجید واشقانی مقابل دوربین رفته است. این سریال قرار است پس از پایان تصویربرداری از طریق شبک یک سیما پخش شود.

کد خبر : ۱۰۰۲۱۰
بازدید : ۹۳۱۳

فرادید | سریال «بی نشان» جدیدترین پروژه گروه فیلم سریال شبکه یک سیما برای پخش از تلویزیون است. این مجموعه تلویزیونی با حضور بازیگران مطرح زنی، چون نیوشا ضیغمی و مریم کاویانی که مدت زیادی است از تلویزیون فاصله گرفته اند، مقابل دوربین رفته؛ و پس از پایان تصویربرداری روانه آنتن شبکه یک می‌شود.

به گزارش فرادید؛ سریال ۳۰ قسمتی بی نشان به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه و همچنین تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی ساخته شده و کارگردانی آن را راما قویدل بر عهده دارد.

مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی‌پور، مهدی فقیه، سعید زارعی و هلن نقی‌لو از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

مجید واشقانی و نیلوفر پارسا اولین بازیگرانی بودند که مقابل دوربین سریال رفتند.

مجید واشقانی نقش «مسعود» را ایفا می‌کند. او از خانواده‌ای نسبتا مرفه است و قصد ازدواج با ریحانه «نیلوفر پارسا» را که از خانواده‌ای فرهنگی و خواهر دوست و هم‌کلاسی «مسعود» در دانشگاه است را دارد.

علاقه مسعود شروع یک درام عاشقانه بین این دو نفر در مجموعه بی‌نشان است.

همه چیز درباره سریال بی نشان؛ از تعداد قسمت‌ها تا حضور نیوشا ضیغمی
نقش بازیگران

مریم کاویانی هم که چندسالی است از بازیگری فاصله گرفته، با حضور در سریال بی نشان، یک بار دیگر فضای بازیگری را تجربه کرده است. او در این سریال نقش مینو را ایفا می‌کند.

مینو همسر شهاب «پرویز فلاحی پور»، خبرنگار «بی‌نشان» است. طبق گفته عوامل سریال، مینو فردی فرهنگی است و علاوه بر انجام وظایف مادری قصد دارد کتابی را به رشته تالیف درآورد.

یکی دیگر از بازیگرانی که سالهاست در تلویزیون حضور ندارد، نیوشا ضیغمی است. او قرار است کاراکتر «فریده» را ایفا کند که به دنبال احقاق حقوق از دست رفته خود و همسرش است.

البته حضور او در این سریال بعنوان سومین پروژه تلویزیونی نیوشا ضیغمی قلمداد شده است. او پیش از بی نشان با سریال «در چشم باد» اولین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون رقم زده بود و پس از آن هم در سریال «راستش را بگو» حضور داشت.

مهدی فقیه هم نقش علی‌اکبر را که پدربزرگ خانواده است، ایفا می‌کند.

سعید زارعی و هلن نقی‌لو هم بازیگران جدید سریال هستند. زارعی نقش خبرنگاری جوان با نام «متین» و نقی‌لو نقش منشی شرکت با نام «بهار» را ایفا می‌کنند.

بی‌نشان سومین تجربه حضور سعید زارعی در تلویزیون است. اما هلن نقی‌لو تاکنون در تلویزیون حضور نداشته و قرار است با سریال «بی‌نشان» به تلویزیون معرفی شود.

عوامل سریال

عوامل مجموعه تلویزیونی بی نشان عبارتند از: دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: امیر جاویدنیک، بازیگردان: توماج دانش‌بهزادی، منشی صحنه: سودابه صفری، دستیار دو کارگردان: آزاده ملایری، دستیار سه کارگردان: رضا نادری، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: کیوان کشاگر و علی رزاق‌کریمی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام‌پور، دستیار یک صحنه: سعید همدانی، مدیر صحنه: مهدی ملااسماعیلی.

دستیار دو صحنه: میثم طلایی، دستیار یک لباس: ساناز یونسی، دستیار دو لباس: محیا حق‌طلب، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل‌سفیدی، دستیار یک فیلمبردار: کیوان محمدنژاد، دستیار فیلمبردار: مهدی منادی، ایمان سرلک و ایمان زمانی، صدابردار: امید قربانی، دستیار صدابردار: اشکان مزین‌فر، طراح گریم: محمدرضا قومی، مجری آقا: حسین استیری، مجری خانم: مرسده افشاری‌پور.

مجری طرح: محمدسعید وزیری، مدیر تولید: سیدامیر سیدابراهیمی، مدیر تدارکات: علی‌اصغر بازگشا، مسئول امور مالی: مجتبی آل‌داوود، مسئول امور اداری: عاطفه زارع، دستیار تدارکات: مهدی طبیعت‌نژاد و رضا فولادی، همیار تدارکات: رضا جاهد و رحمان سرآوانی، سینه موبیل: احمد فرهنگ و علی قاسمی و مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی با همراهی سپیده شریعت رضوی.

بیوگرافی بازیگران

همه چیز درباره سریال بی نشان؛ از تعداد قسمت‌ها تا حضور نیوشا ضیغمی
مریم کاویانی

مریم کاویانی متولد ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز؛ اصالتاً مازندرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۳ با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرده است.

کاویانی علاقه چندانی به بازیگری نداشته و اتفاقی وارد این عرصه شده است.

به گفته او، روزی گذر نادر مقدس به بیمارستان مهراد که مریم کاویانی در آنجا مشغول به کار است، می‌افتد. مقدس از کاویانی دعوت می‌کند تا از پشت صحنه فیلم رویای جوانی که در دست ساخت دارد، بازدید کند.

سپس در آنجا مقدس به او می‌گوید که چهره خوبی برای بازیگری دارد و با اصرار مانتوی سفیدی بر تنش می‌پوشانند و روانه جلوی دوربینش می‌کنند تا ایفاگر نقش کوتاه یک خانم دکتر شود و این‌گونه مریم کاویانی بازیگر می‌شود.

همه چیز درباره سریال بی نشان؛ از تعداد قسمت‌ها تا حضور نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران است. او دارای دیپلم معماری است، اما، چون در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد، ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران بگیرد.

سپس با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی کارگردان سینما و تلویزیون معرفی شد.

نیوشا ضیغمی پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعه تلویزیونی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را بازی کرد.

او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در «فیلم تردست» به کارگردانی محمدعلی سجادی به ایفای نقش پرداخت.

ضیغمی برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.

همه چیز درباره سریال بی نشان؛ از تعداد قسمت‌ها تا حضور نیوشا ضیغمی
مجید واشقانی

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹، در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی متالورژی در مقطع کارشناسی است.

واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ آغاز کرده و با حضور در همین کلاس‌ها وارد بازار کار حرفه‌ای شد، سپس با بازی در سریال مسیر انحرافی به شهرت رسید.

البته او با سریال‌های زیر هشت در سال ۱۳۸۹ و مسیر انحرافی در سال ۱۳۹۰ به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد و بعد با حضور در مجموعه‌های مختلف هوش سیاه، ماتادور، انقلاب زیبا و میکائیل در نقش‌های پلیسی به شهرت دست یافت.

همه چیز درباره سریال بی نشان؛ از تعداد قسمت‌ها تا حضور نیوشا ضیغمی
نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا متولد ۲۷ فروردین ۱۳۶۹ در تهران است. او دانش آموخته رشته مهندسی IT فناوری اطلاعات است و فعالیت هنری اش را با بازی در تئاتر آغاز کرد.

پارسا تاکنون چند نقش کوتاه در مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد را ایفا کرده، اما شهرت او به بازی در نقش بیتا در سریال آوای باران مربوط است.

نیلوفر پارسا بجز بازیگری در کار موسیقی هم فعالیت دارد، و ورزش را هم بصورت حرفه‌ای پیگیری می‌کند وادر عرصه مدلینگ، نیز فعال است

همه چیز درباره سریال بی نشان؛ از تعداد قسمت‌ها تا حضور نیوشا ضیغمی
پرویز فلاحی‌پور

پرویز فلاحی‌پور متولد ۱۳۳۶ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته زبان انگلیسی است و فعالیت هنری‌اش را با بازی در تئاتر از دوران دبیرستان آغاز کرده است..

بازی در نقش «یاور» در مجموعه «شب دهم» باعث محبوبیت این بازیگر شد.

او در سال ۱۳۸۰ «جایزه بهترین بازیگر مرد» را به خاطر بازی در نمایش «لابی» از بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دریافت کرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید