سفر به کشورهای توریستی خارجی با کمترین هزینه

سفر به کشورهای توریستی خارجی با کمترین هزینه

گر دوست دارید به کشورهای خارجی بروید و خیلی هزینه نکنید، هند، ترکیه، بلغارستان، ارمسنتان و بلغارستان بهترین گزینه انتخابی برای شماست. البته سفر ارزان به این معنی نیست که با کمترین هرینه ممکن بتوان در بهترین نقاط دنیا گشت و گذار کرد. بلکه سفر ارزان به این معنی است که با به صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین قیمت بتوان بهترین تجربه از سفر خارجی را به دست آورد.

کد خبر : ۱۰۰۲۶۱
بازدید : ۷۴۴۷

فرادید | باتوجه به کاهش سفر‌های توریستی و گردش‌های خارج از کشور ایرانی ها، ما در این گزارش کشور‌ها و مکان‌هایی که هزینه کمتری را بر دوش مسافر می‌گذارد فراهم کرده ایم، تا شاید بتوانند با کمترین هزینه سفری به یاد ماندنی تجربه کنند.

به گزارش فرادید؛ گرانی دلار در سال‌های اخیر، تاثیر بسزایی در سفر‌ها و رفت و آمد‌های ایرانیان به خارج از کشور، گذاشته است. علت امر هم این است که گرانی دلار باعث گران شدن بلیط می‌شود و به عقیده مسافران، سفر خارجی هزینه‌های غیر قابل کنترل زیادی به بار می‌آورد و اصلا به صرفه و اقتصادی نیست.

هند یکی از کشور‌هایی است که نه تنها برای ایرانیان همیشه جذاب بوده، بلکه هزینه به صرفه تری هم نسبت به دیگر سفر‌ها دارد.

با کمترین هزینه به خارج از کشور سفر کن!
هزینه سفر به هند

براساس گزارش‌هایی که تاکنون درباره سفر به هند منتشر شده است، به نظرمی رسد که قیمت غذا و اقامت در هتل این کشور هزینه زیادی ندارد، فقط مسافر باید مکان یا غذای کم هزینه تری را انتخاب کند. به طور کلی به انتخاب فرد بستگی دارد.

جدا از هزینه این دو مورد، هزینه بلیط هواپیما یکی از مهم‌ترین ارکان برای رفتن به این کشور و به قطع پر هزینه‌تر رکن است.

اما این مورد هم به خود شخص بستگی دارد و او می‌تواند همچون مکان و غذایش، بلیطی ارزان‌تر را انتخاب کند.

فرد با خرید بلیط‌های چارتر هوایپمایی می‌تواند هزینه سفر خود را نصف کند و یا اگر بتواند بلیط دقیقه نودی گیر بیاورد، می‌تواند در صد قابل توجهی از هزینه‌های خود را کاهش دهد.

بااین حال اگر بخواهیم یک بلیط بصرفه را برای سفر انتخاب کنیم، در حال حاضر قیمت بلیط هواپیمای تهران-دهلی، بدون در نظر گرفتن بلیط‌های چارتر و یا سیستمی، از ۳٫۸۰۰٫۰۰۰ آغاز می‌شود و گران‌ترین بلیط این مقصد تا مرز ۶٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان هم قیمت گذاری شده است.

با کمترین هزینه به خارج از کشور سفر کن!
سفر به تفلیس گرجستان

گرجستان یکی دیگر از کشور‌ها ارزان قیمت برای رفتن ایرانیان است، چراکه این کشور در لیست کشور‌هایی قرار می‌گیرد که مسافران می‌توانند بدون دریافت ویزا به آن سفر کنند.

بلیط‌های چارتری این کشو هم ارزان هستند. مثلا هزینه بلیط سیستمی به قیمت ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان است که می‌توان تنها با پرداخت ۳۰۰٫۰۰۰ هزار تومان به این کشور رفت.

با کمترین هزینه به خارج از کشور سفر کن!
کشور ایرانی پسند: ترکیه

سفر به ترکیه، به دلیل وجود دو شهر پر گردشگر و پر از جاذبه استانبول و آنکارا همیشه برای مسافران ایرانی جذاب بوده است.

قیمت بلیط سیستمی این مسیر از ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان آغاز می‌شود و تا قیمت ۹٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان هم بلیط دارد، اما اگر بخواهید همچون دو سفر دیگر بلیط چارتری به دست آورید باید اندکی صبر کنید و سایت فروش بلیط را بگردید.

با جست و جوی بیشتر ،فرد می‌تواند یک بلیط با قیمت کمتر از ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تهیه کند.

البته یک نکته حائز اهمیت وجود دارد. اینکه فرد باید توجه داشته باشد که سفر در شهر استانبول و گردش در آنجا هزینه‌های سنگینی دارد. یعنی مسافر نباید با فکر ارزان بودن بلیط به فکر گردش طولانی مدت باشد.

با کمترین هزینه به خارج از کشور سفر کن!
هزینه سفر به ارمنستان

یکی از جذاب‌ترین و در عین حال ارزان‌ترین کشور‌هایی که می‌توانید برای سفرتان انتخاب کنید، کشور ارمنستان و شهر ایروان است، چراکه برای رفتن به این کشور حتما نباید بلیط هواپیما تهیه کرد.

اگر سفر قطار و اتوبوس شما را آزرده نمی‌سازد، سفر زمینی ارزان‌ترین انتخاب است. علت هم این است که زمان رسیدن به ایروان با اتوبوس بیش از ۲۴ ساعت است.

البته اینکه سفر با اتوبوس تا حد زیادی از هزینه هایتان می‌کاهد و این کشور هم ویزا نمی‌خواهد را هم نباید فراموش کرد.

با کمترین هزینه به خارج از کشور سفر کن!
بلغارستان، تجربه‌ای خوشایند

یکی از جذاب‌ترین کشور‌هایی که جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد بلغارستان است. اما اگر می‌خواهید با هزینه کمتری به این بهشت گمشده سفر کنید، باید حتما دو فصل تابستان و یا زمستان را برای سفرتان انتخاب کنید، وگرنه با هزینه‌های بالای خرید بلیط هوایپما و هزنیه‌های جانبی سفر مواجه می‌شوید.

معمولا تور‌های وارنا به مدت ۸ روز و ۷ شب هستند که هزینه آن‌ها با توجه به آژانس هواپیمایی، کلاس هتل و اتاق مورد نظر متفاوت خواهند بود. اما بع طور کلی هزینه تور وارنا به مدت ۷ شب و ۸ روز از ۶.۹۰۰.۰۰۰ تومان شروع خواهد شد.

البته اگر فرد نخواهد از تور استفاده کند هزینه کمتری متحمل می‌شود. مثلا می‌تواند به صورت زمینی ابتدا به ترکیه و از آنجا به بلغارستان برود.

بااین حال باید توجه داشت که سفر ارزان به این معنی نیست که با کمترین هرینه ممکن بتوان در بهترین نقاط دنیا گشت و گذار کرد. بلکه سفر ارزان به این معنی است که با به صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین قیمت بتوان بهترین تجربه از سفر خارجی را به دست آورد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید