جنجال بهاره رهنما روی کشتی تفریحی در استانبول!

جنجال بهاره رهنما روی کشتی تفریحی در استانبول!

ویدئویی که از گفته‌های بهاره رهنما درباره «بی دست و پا بودن کسانی که بعداز ۳۰ سال نتوانسته اند رفاه مالی خانواده شان را تامین کنند»، جنجال بزرگی به پا کرده و هر لحظه به تعداد منتقدان این بازیگران اضافه می‌شود.

کد خبر : ۱۰۰۵۷۳
بازدید : ۸۱۳۶

فرادید | اخیرا ویدئویی از بهاره رهنما، بازیگر پر حاشیه سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده و جنجال تازه‌ای به پا کرده است. اظهارات این بازیگر واکنش افراد زیادی را به دنبال داشته و کاربران، رسانه‌ها و بازیگران از او انتقاد کرده اند.

به گزارش فرادید؛ در ویدئوی انتشار یافته، بهاره رهنما درحالی که سوار بر یک کشتی تفریحی در ترکیه است، می‌گوید: «من این همه سال کار کردم، خیلی عادی است که بتوانم در این سن آسایش خاطر مالی داشته باشم و زندگی‌ام را راحت بگردانم.

هر آدمی که نتواند بعد از ۳۰ سال کار کردن زندگی خوب داشته باشد و آسایش و آرامش برای خودش و خانواده‌اش فراهم کند، به نظرم بی‌دست و پاست. من سال‌ها زحمت کشیدم و کار کردم و طبیعتا الان هم چیزی که دارید می‌بینید، نتیجه زحمات من است».

پس از انتشار این ویدئو، برخی از کاربران فعالیت‌های رهنما در فضای مجازی و ازدواجش را یادآوری کرده و گفته‌اند که او چند بیزینس را مدیریت می‌کند و روزانه تبلیغات بسیار زیادی را منتشر می‌کند و در مقابل مبلغ‌های هنگفتی هم دریافت کرده است.

با توجه به این حجم از تبلیغ که از هر چیزی هم می‌گذارد و از هیچ چیزی نمی‌گذرد، یک بار هم طلاق گرفته و مهریه اش را هم دریافت کرده و الان هم یک همسر ثوتمند دارد.

آن‌ها گفته‌اند که با نشان دادن ثروتی که برای نصفی از آن هم زحمت نکشیده نباید فخر بفروشد و به دیگران توهین کند، چون او با همین حاشیه‌ها دست و پا درآورده و با کمک اینستاگرام به اینجا رسیده است.

جنجال بهاره رهنما روی کشتی تفریحی در استانبول!
خشم در برابر توهین

صحبت‌های جنجالی بهاره رهنما، به اعتقاد کاربران، هنرمندان و رسانه‌ها، یک توهین به تمام عیار تلقی شده، به همین خاطر آن‌ها پاسخ‌های بسیار انتقادی و تندی را روانه رهنما کرده اند.

در همین رابطه روزنامه آفتاب یزد نوشته است: «مردم در مشکلاتشان از بی‌پولی و گرانی گرفته تا بیماری‌های مختلف و... که بخش اعظم آن حاصل مدیریت ناکارآمد مسئولان است، غرق هستند آنقدر که متوجه نمی‌شوند شب و روزشان چگونه سپری شده است. حالا در این شرایط یک نفر بخواهد با حرف‌های سطحی و با پز دادن مال و اموالش به آن‌ها، نمک به زخم‌شان بپاشد و آن‌ها را بی‌دست و پا خطاب کند، به دور از اخلاق و بی‌انصافی است».

این روزنامه حقوق بازیگری و داشتن همسری متمول را تاثیرگذارترین عامل این رفاه دانسته و از او خواسته تا خودش را با کارگری که روزانه بیشتر از ۸ ساعت کار می‌کند، اما درمقابل حقوق کمی دریافت می‌کند، مقایسه نکند.

همچنین خبرگزاری ایسنا هم با انتشار گزارشی کنایه آمیز، از جانب راننده تاکسی‌ها، معلم‌ها، پرستارها، خبرنگارها، کارگر‌های معدن، پاکبان‌ها، خدماتی‌ها و آدم‌های معمولی بابت بی دست و پایی‌یشان از بهاره رهنما عذرخواهی کرده است.

پرستو گلستانی هم که یکی از بازیگرانی است که به گفته‌های رهنما واکنشی تند نشان داده، در صفحه اینستاگرامش نوشته است: این چه جور آدمی است که خود را هنرمند فرض می‌کند و به قول خودش بعد سی‌سال هنوز نمی‌فهمد که از راه هنر واقعی، البته در ایران، نمی‌شود و تاریخ می‌گوید، تا امروز نشده است به زندگی و رفاه حتی از نوع مختصرش رسید.

او با بیان اینکه هنرمند‌ها و کلاً آدم‌ها نمی‌توانند با درآمد بازیگریِ واقعی و حتی کارمندی و کارگری و... روزگار به رفاه حتی نسبی بگذرانند، تاکید کرده که روی زخم مردم نمک نپاشد.

علاوه بر او مصطفی امامی، مجری شبکه تهران، هم نسبت به صحبت‌های بهاره رهنما واکنش نشان داده است.

او در یکی از برنامه هایش که دیروز پخش شد گفت: «اینکه خودتون رو گره بزنید به بی دست وپا بودن آدم‌هایی که امروز به یک رفاه نرسیده اند، آدم‌هایی که شریف هستند و ۳۰ سال مثل مرد برای سفره خانواده و تامین هزینه آن‌ها تلاش کرده اند، اصلا درست نیست».

از طرفی برخی از کاربران ویدئوی گفت و گویی که هومن سیدی با شهاب حسینی در برنامه همرفیق داشته را منتشر کرده و آن را با گفته‌های بهاره رهنما مقایسه کرده اند.

کاربران در این باره نوشته‌اند: بحث، بحثِ اصالت و داشتن عزتِ.

سیدی در این برنامه گفته بود که «من دوست ندارم داشته‌هایم را بیرون آورم، زیرا وقتی من حالم می‌تواند خوب باشد که کسی که به تماشای داشته‌هایم نشسته هم حالش خوب باشد و توانایی خریدن همان‌ها را داشته باشد».

علاوه بر این افراد، چندتن از کارتونیست‌های سرشناس هم با ساختن کارتون هایی، گفته‌های رهنما را به باد سخره گرفته اند.

جنجال بهاره رهنما روی کشتی تفریحی در استانبول!

پروانه ایزدخواست

جنجال بهاره رهنما روی کشتی تفریحی در استانبول!

شهاب جعفرنژاد

منظورم خودم بود!

پس از اینکه موجی از انتقاد‌ها به سمت بهاره رهنما سرازیر شد، این بازیگر پر حاشیه در یک ویدئوی دیگر گفته هایش را پس گرفت و خودش را مخاطب اظهاراتش اعلام کرد.

رهنما در این ویدئو می‌گوید: «مخاطب حرف‌هایم خودم بودم؛ من بعد از سی سال اگر نتوانم رفاه را برای فرزندم تامین کنم آدم بی‌دست و پایی هستم».

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید