شـرط بندی سر مواد؛ بلای جان دختر جوان

شـرط بندی سر مواد؛ بلای جان دختر جوان

من نمی‌خواستم او را با چاقو بزنم، این اتفاق کاملاً ناخواسته بود. بعد از آن نگران شیما شدم و وقتی فهمیدم که حالش بد شده و او را به بیمارستان رسانده‌اند، به آنجا رفتم تا از وضعیت دختر جوان اطلاعاتی به‌دست بیاورم.

کد خبر : ۱۰۰۷۲۹
بازدید : ۴۹۱۳

دختر جوان که بازی قمار بر سر موادمخدر را باخته بود هنگام فرار از محل با ضربه چاقوی زن معتاد مجروح شد و جان باخت.

ساعت ۱۱:۴۰ شامگاه ۲۱ آبان، مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار در تماس با بازپرس حبیب‌الله صادقی از مرگ دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند. با مخابره این خبر به بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات به دستور او آغاز شد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد دختر جوان که از ناحیه کتف مجروح شده، ساعاتی بعد از انتقال به بیمارستان، به خاطر عفونت جان خود را از دست داده است.

خاله این دختر ۲۲ ساله در تحقیقات گفت: خواهرزاده‌ام شیما به تنهایی زندگی می‌کرد. امروز که برای دیدن او به خانه‌اش رفتم، متوجه شدم بی‌حال و نیمه‌هوش روی زمین افتاده است. بلافاصله به اورژانس زنگ زدم و او را به بیمارستان منتقل کردند.

شیما از ناحیه کتف مجروح شده بود و وقتی از او پرسیدم چه اتفاقی برایت رخ داده است. او گفت که چهار روز قبل زن جوانی به‌نام سمیرا با چاقو ضربه‌ای به کتفش زده است. اما چون به نظر او ضربه سطحی بوده به دکتر نرفته و خودش زخم را پانسمان کرده بود. با گذشت چهار روز، زخم عفونت کرده و باعث می‌شود که او بی‌حال و نیمه‌جان داخل خانه بیفتد تا من او را پیدا کنم.

به دنبال اطلاعاتی که خاله شیما به تیم جنایی داد، به دستور بازپرس پرونده، تحقیقات برای شناسایی و بازداشت سمیرا ادامه یافت. در حالی که مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار مقابل بیمارستان بودند، به خودرویی مشکوک شدند که چند بار بی‌هدف از مقابل بیمارستان عبور کرده و یکی از سرنشینانش زن جوانی بود.

طبق اعلام پرسنل بیمارستان زن جوان لحظاتی قبل به بیمارستان رفته و اطلاعاتی درخصوص شیما گرفته بود. با توجه به مشخصاتی که خاله شیما درخصوص سمیرا داده بود و از سویی حضور او در بیمارستان و گرفتن اطلاعاتی در رابطه با دختر جوان، این احتمال برای مأموران پررنگ شد که وی همان سمیرا است.

با گزارش موضوع به بازپرس جنایی؛ مأموران برای دستگیری سرنشینان خودروی پراید وارد عمل شدند و با تعقیب خودرو، زمانی که زن جوان قصد ورود به مخفیگاهش را داشت، او را بازداشت کردند.

سمیرا که به خاطر مصرف مواد مخدر حال خوبی نداشت، در تحقیقات اولیه گفت: روز حادثه در منطقه دروازه غار با شیما قماربازی می‌کردیم. شرط بندی‌مان سر مواد بود، قمار را شیما باخت. اما به جای اینکه شرط خود را پرداخت کند، سوار موتورسیکلتی شد که راننده آن پسر جوانی به‌نام بردیا بود.

او بی‌توجه به اعتراضات من می‌خواست فرار کند که عصبانی شدم و می‌خواستم با چاقو ضربه‌ای به کتف بردیا بزنم، اما به جای بردیا چاقو به کتف شیما برخورد کرد. من نمی‌خواستم او را با چاقو بزنم، این اتفاق کاملاً ناخواسته بود. بعد از آن نگران شیما شدم و وقتی فهمیدم که حالش بد شده و او را به بیمارستان رسانده‌اند، به آنجا رفتم تا از وضعیت دختر جوان اطلاعاتی به‌دست بیاورم.

با اعتراف سمیرا به قتل ناخواسته، به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید