فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۲۵

فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۲۵

بر اساس آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۵ آبان ماه ۱۳۴ نفر از هموطنانمان جان باختند.

کد خبر : ۱۰۰۸۴۲
بازدید : ۶۵۴۶

فرادید | بهداشت آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۲۵ آبان ماه را ۱۳۴ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۲۸ هزار و ۴۰۶ نفر رسید.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۵۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۵۱ هزار و ۶۴۲ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۸۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سه هزار و ۴۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۷ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۴۲۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۲ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۱۳ هزار و ۹۷۵ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۵۴ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۴۶۷ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۴ هزار و ۹۸۱ در یک روز به تعداد پنج میلیون و ۱۱۶ هزار و ۱۸۴ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۲۲۹ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۶۸۰ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۷۸۴ هزار و ۳۱۱۲ نفر (۴۰۲ نفر)

۲. برزیل ۶۱۱ هزار و ۲۲۵ نفر (۶۳ نفر)

۳. هند ۴۶۳ هزار و ۶۵۵ نفر (۱۲۵ نفر)

۴. مکزیک ۲۹۱ هزار و ۳۸۶ نفر (۲۱۷ نفر)

۵. روسیه ۲۵۵ هزار و ۳۸۶ نفر (یک هزار و ۲۱۹ نفر)

۶. پرو ۲۰۱ هزار و ۶۳۵ نفر (۴۰ نفر)

۷. اندونزی ۱۴۳ هزار و ۶۵۹ نفر (۱۵ نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۲ هزار و ۸۹۸ نفر (۶۳ نفر)

۹. ایتالیا ۱۴۰ هزار و ۷۷۵ نفر (۳۶ نفر)

۱۰. ایران ۱۲۸ هزار و ۶۴۵ نفر (۱۲۵)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید