تخت‌گاز قیمت خودروهای ایران خودرو

تخت‌گاز قیمت خودروهای ایران خودرو

براساس ارزیابی بازار خودرو دیروز «دنا معمولی»، «رانا پلاس» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» رشد بالای ۶ میلیون تومان داشتند و سایر محصولات ایران خودرو رشد یک تا چهار میلیونی را تجربه کرده اند.

کد خبر : ۱۰۱۳۷۸
بازدید : ۶۷۷۷

براساس ارزیابی صورت گرفته از بازار امروز دنا معمولی با افزایش ۷ میلیون تومانی رکوددار رشد قیمت در بازار شد و قیمت آن به ۳۴۹ میلیون تومان رسید.

به گفته فعالان بازار خودرو افزایش قیمت دلار در بازار عبور آن از ۳۰ هزار تومان و مشخص نبودن نتایج مذاکرات از سوی دیگر عمده دلیلی است که موجب شد تا در اولین روز هفته جاری بازار خودرو رشد عجیب قیمت خودرو را تجربه کند.

از سوی دیگر رشد قیمت خودرو در بازار در حالی رقم خورده که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به نوسان پی در پی قیمت خودرو در بازار نه خریداران تمایلی برای خرید دارند و نه فروشندگان وارد بازار می‌شوند. با این شرایط بازار خودرو با کوچکترین خبری واکنش نشان داده و تغییر مسیر می‌دهد.

وضعیت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، «سمند LX با موتور EF۷» و «سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو دیروز «دنا معمولی»، «رانا پلاس» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» رشد بالای ۶ میلیون تومان داشتند و سایر محصولات ایران خودرو رشد یک تا چهار میلیونی را تجربه کرده اند.

همچنین در میان خانواده دنا هم «دنا معمولی» امروز با رشد قیمت ۷ میلیونی تومان در بازار ۳۴۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «دنا پلاس توربو اتومات» هم رشد ۴ میلیونی تومانی قیمت داشت و در بازار ۴۸۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «رانا پلاس» هم امروز ۶ میلیون رشد قیمت داشت و در بازار ۳۱۵ میلیون قیمت خورد.

براساس ارزیابی‌های صورت گرفته می‌توان گفت دیروز در میان خانواده پژو هم بازار با رشد ۶ میلیونی قیمت «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» در بازار روبرو بوده و قیمت آن به ۲۶۹ میلیون تومان رسید. «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز در بازار ۳۰۵ میلیون تومان قیمت گذاری شدند. از سوی دیگر «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» هم رشد ۳ میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به ۳۰۷ میلیون تومان رسید.

با نگاهی به بازار خودرو می‌توان گفت «سمند LX با موتور EF۷» نیز از رشد قیمت بی نصیب نبود و در بازار با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سورن پلاس» هم رشد ۲ میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به ۳۲۴ میلیون تومان در بازار رسید.

 قیمت خودروهای ایران خودرو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید