دربی ۹۷؛ بارِدیگر تساوی بدون گل

دربی ۹۷؛ بارِدیگر تساوی بدون گل

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تساوی به پایان رسید.

کد خبر : ۱۰۱۳۸۰
بازدید : ۶۹۷۶

نودوهفتمین تقابل استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با پنج دقیقه تأخیر از ساعت ۱۶:۲۰ روز شنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

نیمه اول

دقیقه ۲: اولین خطر بازی توسط استقلالی‌ها در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که توپی به رودی ژستد رسیده بود، اما با تعلل او در ضربه زدن و در ادامه پاسی که برای مهدی مهدی‌پور مهیا کرد، موقعیت از دست رفت و پرسپولیسی‌ها موفق به دفع توپ شدند.

دقیقه ۴: کرنر ارسالی روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر سیاوش یزدانی همراه بود که توپ خارج از چارچوب او با فاصله از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۶: پاسکاری پرسپولیسی‌ها در یک سوم دفاعی استقلال و توپی که عیسی آل‌کثیر برای مهدی ترابی فراهم کرد، ضربه این بازیکن را به دنبال داشت که با برخورد توپ به مدافعان آبی‌پوش یک کرنر به سرخپوشان میدان رسید.

دقیقه ۱۲: کوین یامگا از سمت راست ارسالی روی تیر دوم دروازه پرسپولیس داشت که ضربه سر ژستد جایی در چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه ۱۵: پاسی پشت مدافعان پرسپولیس برای امیرحسین حسین‌زاده ارسال شد که این بازیکن می‌توانست در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار بگیرد، اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت که مورد اعتراض کادر فنی استقلال قرار گرفت. در این اعتراض بهزاد غلامپور با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۲۴: کمال کامیابی‌نیا با خطایی در میانه میدان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۲۵: استقلال در محوطه جریمه پرسپولیس توسط ژستد صاحب موقعیت شد، اما ضربه این مهاجم فرانسوی دقت و قدرت لازم را نداشت تا توپ در اختیار حامد لک قرار بگیرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: ارسال مهدی شیری روی دروازه استقلال با ضربه سر وحید امیری همراه بود، اما این توپ هم در چارچوب دروازه نبود.

دقیقه ۵۰: مهدی ترابی روی یک حمله سریع از سمت چپ وارد محوطه جریمه استقلال شد و با پاس رو به بیرون وحید امیری را صاحب توپ کرد، اما روزبه چشمی با تکلی به موقع مانع از ضربه با دقت امیری شد تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۵۵: ارسال مهدی مهدی‌پور روی دروازه پرسپولیس در کرنری که نصیب استقلالی‌ها شده بود، با ضربه سر ژستد همراه شد که حامد لک در دو مرحله توپ را مهار کرد، هرچند مهار توپ او با ریسک همراه شد و چیزی نمانده بود روی توپ برگشتی محمد دانشگر توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۶۲: حضور پر تعداد بازیکنان پرسپولیس در یک سوم دفاعی حریف، با یک نفوذ از سمت راست به محوطه جریمه همراه بود که پاس تند و تیز ارسالی کمال کامیابی‌نیا به دهانه دروازه توسط سیدحسین حسینی دفع شد.

دقیقه ۶۳: مهدی ترابی با خطایی که انجام داد و مانع از حمله استقلالی‌ها شد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۸: بازیکن دیگری که با کارت زرد داور جریمه شد، کوین یامگا بود که روی مهدی شیری خطا کرد.

دقیقه ۷۲: امید عالیشاه به دلیل اعتراض به تصمیم داور، موعود بنیادی‌فر را مجبور کرد بار دیگر از کارت زرد خود استفاده کند. در ادامه نیز یحیی گل‌محمدی به این تصمیم اعتراض کرد که او هم با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۷۶: آرش رضاوند با خطا روی امید عالیشاه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۶: محمد دانشگر روی پاس کوین یامگا از سمت راست توپی را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که رودی ژستد در برخورد با علی نعمتی متوقف شد، اما داور تصمیم به ادامه مسابقه داشت که این اتفاق با اعتراض نیمکت استقلال همراه شد. در این اعتراض نیز فرزاد مجیدی با کارت زرد جریمه شد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی (۷۴ - آرش رضاوند)، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی، رودی ژستد (۸۹ - ارسلان مطهری)، محمد دانشگر، رضا آذری (۶۷ - زبیر نیک‌نفس) و امیرحسین حسین‌زاده.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه (۱+۹۰ - حامد پاکدل)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر (۷۸ - مهدی عبدی) و سعید آقایی.

داور: موعود بنیادی‌فر

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید