وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی طرح آنی بانک تجارت

وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی طرح آنی بانک تجارت

بانک تجارت به همه اشخاص حقیقی که حساب سپرده سرمایه گذاری بلندمدت در این مجموعه افتتاح کرده باشند، تسهیلات آنی می‌پردازد.

کد خبر : ۱۰۱۴۳۴
بازدید : ۸۸۳۱

متقاضیان دریافت تسهیلات آنی بانک تجارت می‌توانند ۲۴ ساعت بعد از افتتاح سپرده سرمایه گذاری و تکمیل مدارک نسبت به استفاده از وام اقدام کنند. ضمنا اشخاص حقیقی متقاضی وام طرح آنی می‌توانند از طریق تهاتر غیرمستقیم این تسهیلات را به شخص دیگری انتقال دهند.

اعطای تسهیلات طرح آنی در قالب عقد مرابحه عادی است. در واقع طبق این طرح، مشتری امین بانک بوده و وجه تسهیلات به حساب وی واریز می‌شود. حداکثر مبلغ این نوع تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان و نرخ سود سپرده ۵ یا ۱۰ یا ۱۵ درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات ۶۰ ماهه بوده و با توجه به مبلغ سپرده و ضریب تسهیلات تعیین می‌شود.

بانک تجارت به نوعی با این طرح تسهیلاتی در نظر دارد تا مشتریانی را که دارای نقدینگی کافی هستند با فرهنگ وام گرفتن از بانک‌ها آشنا کند و به جمع مشتریان وفادار خود بیفزاید. ضمن اینکه همین طرح باعث می‌شود افراد نقدینگی خود را در راه‌های بهتر و مناسب‌تری صرف کرده و سود به دست آورند.

جزئیات طرح تسهیلاتی آنی

فردی را در نظر بگیرید که ۱۰۰ میلیون تومان نقدینگی دارد. وی می‌تواند نقدینگی خود را در بانک تجارت سپرده گذاری کند و سپس درخواست وام از طرح تسهیلاتی آنی این مجموعه را بدهد.

مثلا اگر این فرد با ۱۲۵ میلیون قصد خرید کالایی مثل خودرو را داشته باشد، همین پول را در بانک تجارت سپرده گذاری کرده و با طرح آنی، ۱۰۰ میلیون تومان وام چهار درصدی با بازپرداخت اقساط ۳۶ ماهه دریافت می‌کند. ضمن اینکه رقم ۱۲۵ میلیون تومان وی به عنوان ضمانت در بانک مسدود می‌ماند و به آن هم سود ۵ درصدی تعلق می‌گیرد.

به این صورت این فرد از دو جهت سود به دست می‌آورد. اول اینکه در اصل به پول وی سود تعلق گرفته و دوم اینکه، چون وام به صورت آنی پرداخت می‌شود، ارزش پول او از تورم در امان می‌ماند و کالا را فوری خریداری می‌کند.

منبع: کاماپرس

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید