ساعت هوشمند تاشو سامسونگ در راه است!

ساعت هوشمند تاشو سامسونگ در راه است!

اخیرا پتنتی متعلق به این شرکت کره‌ای در فضای وب رویت شده که نشان می‌دهد ساعت گلکسی واچ به یک نمایشگر تاشو و دوربین پشتی مجهز است.

کد خبر : ۱۰۱۶۱۴
بازدید : ۵۵۲۱

اگرچه در طی سال‌های اخیر، مدل‌های متنوعی از ساعت‌های هوشمند تولید و روانه بازار شده، اما در اغلب موارد، نوآوری محسوسی در طراحی اعمال نشده و اکثر مدل‌ها با یک شکل‌وشمایل در بازار به فروش می‌رسند.

اوایل امسال، اما در خبر‌ها آمده بود که اپل در حال طراحی نسخه‌ای متفاوت از اپل واچ است، اما طولی نکشید که در مورد این خبر، کفه ترازو به سمت شایعه بودن سنگینی کرد. حال اطلاعات جدیدی به دست آمده که نشان می‌دهد مهندسان سامسونگ در حال کار روی طراحی جدیدی برای ساعت‌های هوشمند این شرکت هستند.

اخیرا پتنتی متعلق به این شرکت کره‌ای در فضای وب رویت شده که نشان می‌دهد ساعت گلکسی واچ به یک نمایشگر تاشو و دوربین پشتی مجهز است. اگرچه این ساعت در ظاهر، به دیگر گوشی‌های مجهز به نمایشگر دایره‌ای شبیه است، اما یه دکمه‌ای مجهز شده که با زدن آن، نمایشگر باز شده و گسترش می‌باید به طوری که ابعاد آن حدود ۴۰ درصد بزرگ‌تر خواهد شد.

در این طراحی، علاوه بر ارائه روشی جدید برای نمایش اطلاعات، سامسونگ این امکان را برای کاربران فراهم خواهد کرد تا ویدیو‌ها را روی مچ دست خود با نمایشگر بزرگ‌تری تماشا کنند. در این طراحی، دوربین دستگاه در قسمت میانی بدنه جای گرفته و برای ثبت عکس و ضبط فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در حال حاضر، یکی از مشکلات یا بهتری بگوییم نقص‌های ساعت‌های هوشمند، وابستگی آن‌ها به دستگاه‌هایی همچون گوشی یا تبلت است. برای مثال، پاسخ دادن به یک پیامک با ساعت‌های هوشمند عملا امکان‌پذیر نیست و تنها می‌توان از برخی عبارت‌های از پیش تعریف‌شده استفاده کرد.

همچنین نبود قابلیت عکاسی و فیلمبرداری و تماشای ویدیو از دیگر مواردی است که فقدان آن‌ها در این دستگاه‌های پوشیدنی احساس می‌شود. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ با این طراحی جدید به دنبال رفع این محدودیت‌ها و عرضه اسمارت‌واچی بسیار کاربردی‌تر از قبل برای کاربران است.

منبع: آی تی ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید