قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۲۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۲۴

قیمت بیت کوین، امروز ۲۴ آذرماه با ۲.۲۳ درصد افزایش نرخ به ۴۸,۰۹۱ دلار معادل ۱,۴۵۸,۶۰۰,۰۳۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۱۶۹۷
بازدید : ۵۷۹۵

فرادید | بیت کوین همچنان با نوسان قیمت روبه رو است و به ثبات نرسیده است. امروز ۲۴ آذر ماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۲.۲۳ به ۴۸,۰۹۱ دلار معادل ۱,۴۵۸,۶۰۰,۰۳۰ تومان رسید.

قیمت بیت‌کوین دیروز تا ۴۵ هزار و ۶۷۲ دلار ریزش کرد و حالا تحلیلگران بر ساسا تحلیل تکنیکال می‌گویند بیت‌کوین احتمالا تا ۴۰ هزار دلار ریزش می‌کند.

به گزارش فرادید؛ ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۴۵ هزار دلار چشم‌انداز نزولی بازار تا ۴۰ هزار را افزایش داد. معامله‌گران انتظار داشتند با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۲ بیت‌کوین تا ۱۰۰ هزار دلار رشد کند، اما بازار برخلاف انتظارات ریزش کرد.

با نزدیک شدن به پایان سال به نظر نمی‌رسد که بیت‌کوین توان شکستن مجدد مرز‌های در نوردیده در این سال را داشته باشد. با این توضیح برخی پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه ماه‌های گذشته برای رسیدن به بیت‌کوین ۱۰۰ هزاردلاری در سال جاری تا حدود زیادی غیرقابل تحقق است و احتمالا در سال ۲۰۲۲ این سطح جدید قابل دستیابی باشد.


ارزش بیت کوین در روز دوشنبه در پی نگرانی‌ها از اقدامات فدرال رزرو، ۷ درصد دیگر کاهش یافت. اظهارات اخیر جروم پاول، به این نکته اشاره دارد که مقامات می‌توانند برنامه خرید اوراق قرضه آن را به دلیل شیوع نوع جدید کوید-۱۹ متوقف کنند.

مشکلات هفته گذشته بازار کریپتو هنوز برطرف نشده بود که قیمت بیت کوین و اتریوم بار دیگر تا ۶ درصد افت نمود.
در هفته گذشته، کارمزدها، برداشت‌های زیان مالیاتی و فروش گسترده موجب ریزش قیمت‌ها در بازار کریپتو شد. اکنون علاوه بر این فاکتورها، تصمیمات فدرال رزرو نیز این بازار را تحت تأثیر قرار داده است.

بسیاری انتظار دارند فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره و تسریع فرایند تیپرینگ (Tapering: به معنای کاهش تدریجی دارایی‌های تجمیع شده در ترازنامه بانک مرکزی و اولین گام در روند خاتمه یا خروج کامل از برنامه محرک پولی)، اشاره کند که همچنان این مسائل، سرمایه گذاران ارز‌های دیجیتال را نگران کرده است.

عدم قطعیت در روند فعلی ارز‌های دیجیتال به دلیل وحشت سرمایه گذاران از تغییر در سیاست‌های پولی فدرال رزرو ادامه دارد. انتظار می‌رود فدرال رزرو حداقل برای یک بار، نرخ بهره را در سال ۲۰۲۲ افزایش دهد و طی نشست دو روزه خود در روز چهارشنبه نتیجه گیری شود که سرعت فرایند تیپرینگ باید افزایش یابد.

این به معنای نقدینگی کمتر در بازار‌های مالی و کاهش جریان ورودی به دارایی‌های پرریسک در ماه‌های آتی است. معامله‌گران با تجربه‌تر می‌دانند که قیمت بیت‌کوین پس از ایجاد سقف قیمتی جدید یک الگوی ریزشی تشکیل داد و اخبار فاندامنتال هم در ریزش بیت‌کوین موثر بودند.

اگر بیت‌کوین محدوده حمایت ۴۷ هزار دلار را از دست بدهد تا ۴۰ هزار دلار ریزش می‌کند. در حالی که پیش‌بینی بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری دیگر زیاد محتمل نیست، اما کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین فرصت‌های خرید خوبی ایجاد می‌کند.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید