دلایل خاص بودن ساعت های اپل

دلایل خاص بودن ساعت های اپل

طراحی های اپل خاص و منحصر به فرد جلوه بود و باعث شد اپل طلایه دار طرح های خاص و منحصر به فرد دیگر ساعت های هوشمند شود و بسیاری از برندهای جدید مثل شیائومی همانند طرح های اپل تولید کردند.

کد خبر : ۱۰۲۹۳۹
بازدید : ۷۷۶۹

نوآوری و خاص بودن آن چیزی است که طرفداران اپل با خرید محصولاتش احساس می کنند. آن ها بسیار شیک و خاص طراحی شده اند و استفاده ازمحصولات اپل حس خاص و مهم بودن به افراد منتقل می کند. و این موضوع باعث گرایش زیاد مردم به ساعت های اپل شده است.

زیرا همیشه مردم دوست دارند که دیده شوند. اما ساعت های اپل هم مانند دیگر محصولات آن مثل آیفون و آیپد طرفداران زیادی دارد. در این مقاله قصد دارم درباره ویژگی های ساعت اپل و دلیل محبوبیت آن صحبت کنیم. اگر شما هم عاشق برند اپل هستید و نمی توانید غیر از اپل ساعت دیگری بخرید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

طلایه دار طرح های شیک و لوکس

اپل اولین برند طلایه دار طرح های شیک و لوکس ساعت های هوشمند است. نوآوری در تمام محصولات اپل موج می زند. زمانی که هنوز ساعت هوشمند در بازار زیاد نبود. طراحی های اپل خاص و منحصر به فرد جلوه بود و باعث شد اپل طلایه دار طرح های خاص و منحصر به فرد دیگر ساعت های هوشمند شود و بسیاری از برندهای جدید مثل شیائومی همانند طرح های اپل تولید کردند.

تنوع محصولات اپل را می توانید در فروشگاه معتبر لیپک جستجو کنید، لیپک انواع مدل های ساعت اپل را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

ردیابی ضربان قلب

اپل واچ اطلاعاتی از وضعیت ضربان قلب به شما می دهد . اگر ضربان قلب بالا یا پایین می شود و در وضعیت نامتعادلی قرار دارد ممکن است نشانه یک بیمار باشد. اغلب افراد به این علایم توجه نمی کنند اما اعلان ضربان قلب علایم خطرناک را هشدار می دهد تا شما به فکر چاره باشید.

اگر ضربان قلب بیش از 120 تپش در دقیقه یا کمتر از 40 ضربان در دقیقه باشد، ردیاب ضربان قلب اعلانی ارسال می کند. همه اعلان های ضربان قلب را در برنامه Healthapp در آیفون با مشخصات کامل شامل تاریخ، زمان و ضربان قلب می توانید مشاهده کنید.

همراه همیشگی تمرینات ورزشی و ذهنی

ردیاب تناسب اندام اپل واچ یک همراه همیشگی در تمرینات ورزشی شماست. و زمینه های ورزشی متنوعی شامل یوگا، پیلاتس، تردمیل، رقص، دوچرخه سواری و قایقرانی را پشتیبانی می کند. در هر زمینه ورزشی که علاقه دارید می توانید از تمرینات آن استفاده کنید.

بیش از 30 تمرین ورزشی و مدیتیشن جدید هر هفته اضافه می شود. خوشبختانه برای انجام تمرینات ورزشی به مکان خاصی محدود نخواهید شد زیرا تمام تمرینات برای هر مکانی مانند اتاق نشیمن، هتل، پارک و یا باشگاه طراحی شده است.

اگر وقت کافی برای باشگاه رفتن ندارید، با اپل واچ می توانید ورزش کنید. جالب تر اینکه اپل واچ براساس تمرینات ورزشی انتخابی شما، پیشنهاداتی می دهد.

اپل واچ

افزایش تمرکز و آرامش

سلامتی تنها به جسم محدود نمی شود، بنابراین شما باید غیر از اینکه به سلامت جسمی خود توجه کنید نیاز است که زمانی را در طول روز به دور از فشار و استرس استراحت کنید. برنامه Mindfullness کنار شماست تا به شما کمک کند. به این منظور در نسخه های جدید اپل واچ گزینه ای به نام Reflect معرفی شده است.

این ویژگی برای افزایش تمرکز و آرامش ذهن طراحی شده است. ios8 دو مدل تمرین جسمی و ذهنی به قابلیت های خود اضافه کرده است. تای چی و پیلاتس براساس وضعیت ضربان قلب و کاملا سفارشی شده، تمریناتی را به شما پیشنهاد می دهند.

نظارت بر وضعیت خواب

ردیابی خواب یک برنامه کاربردی برای بهبود وضعیت خواب است. نه تنها وضعیت خواب را نظارت می کند، و از مسیر خواب تان گزارش می دهد بلکه متناسب با آن، برای حل مشکلات خواب، پیشنهاداتی ارایه می دهد. به یاد داشته باشید که حتما قبل از خواب گوشی را شارژ کنید و یا یادآور شارژ را روشن کرده تا قبل از اتمام شارژ ساعت به شما یادآوری کند. قبل از خواب ردیاب را روشن کنید تا ساعت، خواب شما را ردیابی کند.

ردیابی گوشی گم شده

تا به حال گوشی تان را گم کرده اید؟ افرادی که این تجربه را داشته اند قطعا می دانند که تجربه کلافه کننده ای است. زیرا خیلی اوقات از اضطراب زیاد اجازه تمرکز کافی را نمی دهد. خبر خوب اینکه در این مواقع می توانید همه کارها را به find device بسپارید. این قابلیت به شما کمک می کند تا گوشی تان را در هر نقطه ای و به راحتی پیدا کنید.

قابلیت کنترل والدین

با اپل واچ راحت تر بر فعالیت های کودکان تان نظارت داشته باشید. فقط کافیست که برنامه اپل واچ را روی آیفون نصب کنید. به این صورت می توانید تمام پیامک ها و تماس های فرزندتان را دریافت کنید و گزینه School time دسترسی به برنامه ها را محدود می کند. تا کودکان در خانه یا مدرسه بتوانند بر روی مطالب درسی تمرکز بیشتری داشته باشند.

اگر دنبال جدیدترین مدل ساعت اپل واچ هستید، از فروشگاه های معتبری مثل دیجی کالا می توانید پیدا کنید. خرید ساعت اپل دیجی کالا بسیار ساده است. زیرا قابلیت مقایسه انواع مدل ساعت های اپل واچ را به شما می دهد تا مطابق نیاز و سلیقه تان انتخاب کنید.

بررسی سطح اکسیژن خون

گزینه اندازه گیری سطح اکسیژن خون یک ویژگی کاربردی برای دوستداران اپل است. اپل واچ های سری 6 یا 7 می توانند از این قابلیت استفاده کنند. اکسیمتر داخلی در ساعت، سطح اکسیژن خون را محاسبه می کند، و می توانید از میزان ورود اکسیژن کافی به مغز مطلع شوید. اکسیژن ناکافی به مغز نشانه ای از بیماری های ریوی یا قلبی باشد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید