قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۰۶

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۰۶

قیمت بیت کوین امروز ۶ بهمن ماه با ۲.۴۷ درصد افزایش نرخ به ۳۷۳۶۰ دلار معادل ۱۰۶۱۵۸۴۴۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۲۹۴۲
بازدید : ۶۹۹۹

فرادید | بیت کوین به آرامی در مسیر صعودی حرکت می‌کند. امروز ۶ بهمن ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۲.۴۷ درصد به ۳۷۳۶۰ دلار معادل ۱۰۶۱۵۸۴۴۰۰ تومان رسید.

پس از کاهش شدید قیمت طی یک هفته گذشته، ارز‌های دیجیتال مرحله تحکیم را آغاز کرده اند. برخی از شاخص‌ها احساسات سرمایه‌گذاران را در سطوح بسیار نزولی نشان می‌دهند که معمولاً قبل از شروع دوره افزایش خرید دیده می‌شود.

با این حال، سایر شاخص‌های تکنیکال حاکی از آن هستند که وضعیت نوسانی پرایس اکشن رمزارز‌ها ممکن است در کوتاه مدت ادامه داشته باشد.

بیت کوین به بالای ۳۵۰۰۰ دلار بازگشته و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳ درصد افزایش یافته است. بیت کوین در حال حاضر با قیمت بالای ۳۶۰۰۰ دلار معامله می‌شود. ولی ارزش بازار این ارز هنوز زیر ۷۰۰ میلیارد بوده و به ۶۸۳.۶۸ میلیارد دلار رسیده است.

محدوده قیمت ۳۶ هزار و ۵۰۰ دلار محدوده مهمی است، چون میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه در همین محدوده قرار دارد. کارشناسان عقیده دارند اگر بیت‌کوین بتواند بالای محدوده قیمتی ۳۸ هزار دلار تثبیت شود می‌تواند حرکت صعودی عمده خود را آغاز کند.

به گزارش فرادید؛ محدوده ۳۵ هزار دلار که قبل از شکست یک محدوده مقاومت بود حالا به یک حمایت تبدیل شده است. همانطور که گفتیم اگر محدوده ۳۸ هزار دلار به بالا شکسته شود احتمال رشد قیمت تا ۴۲ هزار دلار وجود دارد.

اکتبر ۲۰۲۱، تحلیلگران جی پی مورگان در یادداشتی تاکید کردندکه بیت کوین جایگزین طلا به عنوان یک دارایی مالی شده است. بیت کوین در آن زمان کمتر از ۵۵ هزار دلار معامله می‌شد و ۲۵ درصد رشد کرد و به بالاترین رقم تاریخ ۶۹ هزار دلار در ماه بعد رسید. از ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱، بیت کوین حدود ۴۶ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

اما حالا باید دید سرمایه گذاران با توجه به اظهار نظر و تصمیمات فدرال در روز چهارشنبه، به بیت کوین روی می‌آورند یا در پناه‌گاه امن سنتی خود می‌مانند.

به گزارش کوین تلگراف، خریداران با جذب سرمایه فروشندگان کوتاه‌مدت باعث شده‌اند تا فشار خرید بیت کوین با نزدیک‌شدن قیمت‌ها به ۳۰٬۰۰۰ دلار شدت بیشتری بگیرد. داده‌های شرکت تحلیلی کریپتوکوانت (CryptoQuant) نشان می‌دهد که از اواخر دسامبر (آذر)، موجودی بیت کوین صرافی‌ها بار دیگر روند نزولی به خود گرفته است.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید