جک eJS۱؛ کوچکترین خودروی برقی جک

جک eJS۱؛ کوچکترین خودروی برقی جک

شرکت سازنده به تازگی این خودرو را در بازار‌های صادراتی با نام جک eJS۱ معرفی کرده. این هاچبک برقی، در واقع نسخه فیس‌لیفت شده‌ای از هاچبک برقی جک iEV۶E است

کد خبر : ۱۰۲۹۸۲
بازدید : ۷۱۴۶

شرکت خودروسازی کرمان موتور که نماینده واردات و مونتاژ محصولات جک در ایران است، چندی پیش تصاویری از خودروی جدید برقی جک منتشر کرده است.

بنابراین می‌توان گفت کرمان موتور برای رقابت با خودروسازان و شرکت‌های رقیب خود و مونتاژ خودرو‌های برقی در ایران برنامه دارد.

مشخصات هاچبک برقی جک

کوچکترین خودرو برقی جک، یک هاچبک برقی جدید است. کرمان موتور از دی ۱۴۰۰ تست فنی آن را در ایران آغاز کرده است. شرکت سازنده به تازگی این خودرو را در بازار‌های صادراتی با نام جک eJS۱ معرفی کرده. این هاچبک برقی، در واقع نسخه فیس‌لیفت شده‌ای از هاچبک برقی جک iEV۶E است

خودروی قدیمی از از سال ۲۰۱۶ تاکنون، در بازار چین حضور دارد.

هاچبک برقی جک E۱۰X رقیبان زیادی در بازار ایران ندارد. خودرو‌هایی مانند تارا برقی و کارمانیا EK۱ که هنوز آینده آن‌ها مشخص نیست را می‌توان رقیبی برای این خودرو داسنت، اما هنوز برنامه‌ای از تولید و فروش آن‌ها مشخص نیست.

این خودرو را می‌توان به نوعی رقیب خودروی یوز، اولین خودروی برقی ایرانی دانست. اما قیمت خودروی برقی جدید جک چقدر تعیین می‌شود؟ در این ویدئو معرفی و قیمت احتمالی محصول جدید را ببینید:

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید