قیمت واحدهای اداری در تهران

قیمت واحدهای اداری در تهران

بررسی‌ها حاکی است هم اکنون فایل اداری در سایر مناطق شهر تهران به جز مناطق ذکرشده نیز وجود دارد؛ اما تنوع و حجم عرضه فایل اداری در این مناطق در مقایسه با ۶ منطقه ذکر شده کمتر است.

کد خبر : ۱۰۳۳۰۵
بازدید : ۷۰۶۸

بازار مسکن در مناطق مختلف شهر تهران هم اکنون در حالی با عرضه نه چندان مناسب و متنوع فایل اداری همراه است که به نظر می‌رسد دسترسی متقاضیان به این گروه از واحد‌ها همچنان با محدودیت همراه است.

بررسی‌های میدانی از وضعیت بازار عرضه واحد‌های اداری شهر تهران نشان می‌دهد هم اکنون مناطق یک تا سه و مناطق ۵ تا ۷ کانون عرضه واحد‌های اداری پایتخت هستند.

بررسی‌ها حاکی است از مجموع تمام واحد‌هایی که این روز‌ها با عنوان واحد اداری به بازار املاک تهران عرضه شده اند کمتر از نیمی از این واحد‌ها سند با کاربری اداری دارند؛ مابقی واحد‌هایی هستند که کاربری سند آن‌ها مسکونی است؛ اما موقعیت واحد اداری و مناسب برای استقرار واحد‌های کسب‌وکار در قالب دفاتر اداری است.

مشخصات فایل‌های عرضه‌شده به بازار املاک اداری پایتخت نشان می‌دهد واحد‌هایی که کاربری آن‌ها در سند مالکیت «اداری» ذکر شده است تا حدی از واحد‌های مسکونی با موقعیت اداری گران‌تر هستند. هر چند در بازار اجاره این گروه از واحد‌ها تفاوت چندانی بین اجاره بهای واحد‌های با سند اداری با اجاره بهای واحد‌های مسکونی با موقعیت اداری وجود ندارد.

بررسی‌ها حاکی است هم اکنون فایل اداری در سایر مناطق شهر تهران به جز مناطق ذکرشده نیز وجود دارد؛ اما تنوع و حجم عرضه فایل اداری در این مناطق در مقایسه با ۶ منطقه ذکر شده کمتر است. در جدول زیر برخی از فایل‌هایی که روز گذشته به بازار مسکن شهر تهران با عنوان واحد اداری عرضه شد درج شده است.

این گروه واحد‌ها با سه نوع سند «اداری»، «شخصی» و «قولنامه ای» به بازار املاک عرضه شده اند و سطح قیمت‌ها در آن‌ها بسته به مشخصات ملک اعم از منطقه ومحله‌ای که در آن واقع شده اند، متراژ، سن بنا وسایر ویژگی‌های آن‌ها متفاوت است.

قیمت واحدهای اداری

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید