آمار فوتی کرونا، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۲۷

آمار فوتی کرونا، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۲۷

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۷ بهمن ماه را ۱۸۵ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۰۳۵۱۳
بازدید : ۷۶۴۸

فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۷ بهمن ماه ۱۸۵ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۳۴ هزار و ۲۳۸ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۶ هزار و ۳۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۷۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۵۶۵ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۳۷۳ هزار و ۶۷۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۶۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۶ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۶۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلا به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۹۱۴ هزار و ۶۴۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۴۱۵ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۹۵ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۰ هزار و ۲۴۲ در یک روز به تعداد پنج میلیون و ۸۵۵ هزار و ۸۹۳ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۳۳۵ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۳۴۱ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.)

۱. آمریکا ۹۴۷ هزار و ۴۶ نفر (یک هزار و ۱۲۳ نفر)

۲. برزیل ۶۳۸ هزار و ۹۱۳ نفر (۴۶۴ نفر)

۳. هند ۵۰۹ هزار و ۳۳۸ نفر (۳۴۵ نفر)

۴. مکزیک ۳۳۸ هزار و ۳۹ نفر (۷۰۱ نفر)

۵. روسیه ۳۰۸ هزار و ۱۴۱ نفر (۶۶۷ نفر)

۶. پرو ۲۰۵ هزار و ۸۳۴ نفر (۳۵ نفر)

۷. اندونزی ۱۵۵ هزار و ۷۹۳ نفر (۷ نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۳ هزار و ۸۰۷ نفر (۸۷۸ نفر)

۹. ایتالیا ۱۵۰ هزار و ۲۲۱ نفر (۳۲۱ نفر)

۱۰. ایران ۱۳۳ هزار و ۸۸۶ نفر (۱۸۵)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید