قتل پدر و پسر ۸ ساله در جاده

قتل پدر و پسر ۸ ساله در جاده

در نهایت نقشه قتل را طراحی و با همدستی دوستم آن را اجرا کردیم. ما این مرد و پسر هشت‌ساله‌اش را که آن روز همراه او بود به قتل رساندیم. پول‌ها را سرقت کردیم و بعد اجساد را با ماشین به محل دیگری انتقال دادیم و به آتش کشیدیم.

کد خبر : ۱۰۳۵۳۱
بازدید : ۷۵۰۳

مردی که متهم است با همکاری فردی دیگر پدر و پسری را با انگیزه سرقت و اختلاف مالی به قتل رسانده و اجسادشان را به آتش کشانده، در دادگاه کیفری استان گلستان پای میز محاکمه می‌رود.

تحقیقات درباره این پرونده از آبان‌ماه و پس از آن آغاز شد که اهالی روستایی در گرگان خبر دادند دو جسد سوخته را در جاده‌ای خارج از روستا یافته‌اند.

وقتی مأموران به محل حادثه رفتند، مشاهده کردند قربانیان مردی جوان و پسری خردسال هستند که به‌شدت سوخته‌اند و اجساد قابل شناسایی نیست. آثار موجود در صحنه نشان می‌داد این دو نفر در محلی دیگر کشته و سپس به آنجا منتقل شده‌اند.

در محل کشف جسد‌ها رد خون وجود داشت که مأموران با دنبال‌کردن این رد به محلی رسیدند که قتل در آنجا رخ داده بود. به‌این‌ترتیب اولین سرنخ‌ها در پرونده به دست آمد و در ادامه مشخص شد مقتول جوان مردی ساکن استان مازندران است که در گرگان دامداری داشت و به صورت مرتب برای سرکشی به این شهر می‌آمد.

مقتول دوم نیز پسر هشت‌ساله او بود. مأموران در ابتدا چند مظنون را درباره این جنایت هولناک دستگیر کردند؛ اما هنوز راز این قتل‌ها فاش نشده بود تا اینکه بالاخره سرنخ‌ها و مدارک قاطعی به دست آمد که هویت دو مرد شرکت‌کننده در جنایت را فاش می‌کرد.

مأموران برای دستگیری قاتلان وارد عمل شدند. یکی از این متهمان که ساکن روستایی در حوالی گرگان بود، وقتی خود را در حلقه محاصره پلیس دید، دست به سلاح برد؛ اما پیش از آنکه بتواند راه فرار خودش را باز کند، با سرعت عمل پلیس به دام افتاد و مأموران در ادامه موفق شدند متهم دوم را نیز بازداشت کنند.

این افراد بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفتند و به جرم‌شان اقرار کردند. متهم اصلی گفت: من با مقتول اختلاف مالی داشتم. از طرفی می‌دانستم او مرتب از شهر محل سکونتش به گرگان می‌آید تا به دامداری سر بزند و اوضاع را بررسی کند. مطمئن بودم او هر بار که به گرگان می‌آید، مبلغ زیادی پول به همراه دارد.

در نهایت نقشه قتل را طراحی و با همدستی دوستم آن را اجرا کردیم. ما این مرد و پسر هشت‌ساله‌اش را که آن روز همراه او بود به قتل رساندیم. پول‌ها را سرقت کردیم و بعد اجساد را با ماشین به محل دیگری انتقال دادیم و به آتش کشیدیم.

ما مدارک شناسایی مقتولان را نیز برداشتیم تا شناسایی نشوند و پلیس نتواند ردی از ما به دست بیاورد؛ اما عاقبت دستگیر شدیم. متهم دوم نیز به همدستی در این جنایت اقرار کرد و سپس متهمان به بازسازی صحنه جرم پرداختند.

در‌حالی‌که متهمان در بازداشت به سر می‌برند، محمد اسپانلو، دادستان گرگان، دیروز خبر داد: این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه‌های کیفری یک استان گلستان ارسال شد. او گفت: در این پرونده برای یک نفر به اتهام مباشرت در قتل عمدی و یک نفر دیگر به اتهام معاونت در قتل عمدی کیفرخواست صادر شده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید