آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۰۱

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۰۱

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز اول اسفندماه را ۲۴۲ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۳۶۱۸
بازدید : ۵۹۲۴

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز اول اسفندماه را ۲۴۲ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۳۵ هزار و ۴۰ نفر رسید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۶ هزار و ۹۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۳۱۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۴۵۲ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۴۸۹ هزار و ۹۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۴ هزار و ۵۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۶ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۲۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۳۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۴۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. آخرین بار ۲۲ مهر امسال، شمار جان باختگان روزانه کرونا در کشور بالای ۲۰۰ مورد گزارش شده بود.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۹۴۴ هزار و ۴۳۰ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۴۲۱ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۲۰۶ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۰ هزار و ۵۶۳ در یک روز به تعداد پنج میلیون و ۸۹۲ هزار و ۳۵۲ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۳۴۶ میلیون و ۵۰۳ هزار و ۱۸۶ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۹۵۸ هزار و ۳۰۰ نفر (دو هزار و ۷۰۶ نفر)

۲. برزیل ۶۳۴ هزار و ۱۱ نفر (یک هزار و ۱۱۴ نفر)

۳. هند ۵۱۱ هزار و ۲۶۲ نفر (۳۲۵ نفر)

۴. مکزیک ۳۴۳ هزار و ۹۶۷ نفر (۴۷۰ نفر)

۵. روسیه ۳۰۸ هزار و ۱۴۱ نفر (۶۶۷ نفر)

۶. پرو ۲۰۵ هزار و ۸۳۴ نفر (۳۵ نفر)

۷. اندونزی ۱۵۵ هزار و ۷۹۳ نفر (هفت نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۳ هزار و ۸۰۷ نفر (۸۷۸ نفر)

۹. ایتالیا ۱۵۰ هزار و ۲۲۱ نفر (۳۲۱ نفر)

۱۰. ایران ۱۳۴ هزار و ۶۰۷ نفر (۲۴۲)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید