قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۰۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۰۵

قیمت بیت کوین، امروز ۵ اسفندماه با ۲.۲۳ درصد کاهش نرخ به ۳۶،۹۹۵ دلار معادل ۹۷۸،۳۸۸،۲۶۷ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۳۷۲۴
بازدید : ۷۰۷۳

فرادید | بیت کوین همچنان در مسیر نزولی حرکت می‌کند. امروز ۵ اسفندماه قیمت بیت کوین با کاهش ۲.۲۳ درصدی به ۳۶,۹۹۵ دلار معادل ۹۷۸,۳۸۸,۲۶۷ تومان رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین که ابتدا وضعیت نسبتاً ثابتی را پشت سر می‌گذاشت، با ۳.۷۱% افزایش، خود را به بالای منطقه ۳۸,۰۰۰ دلار رساند. اما این افزایش نرخ هم دوام نیاورد و بیت کوین وارد کانا ۳۶ شد. عملکرد بیت کوین در بازه هفتگی هنوز حدود ۱۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد. ارزش بازار بیت کوین اکنون به ۷۲۴.۲۲ میلیارد دلار می‌رسد.

به گزارش فرادید؛ ب رخی از تحلیلگران انتظار دارند که روند متلاطم قیمت در کوتاه مدت ادامه یابد، اگرچه ممکن است وحشت عمومی غالب بر بازار در نهایت از بین برود.

شاخص ترس و طمع بیت کوین هفته گذشته وارد قلمرو "ترس شدید" شد. بازار‌های کریپتو نیز همانند سهام، با توجه به نگرانی‌های کلان اقتصادی و ژئوپلیتیکی، احساس نزولی را تجربه می‌کنند. در بازار آتی بیت کوین، احساسات همچنان نزولی است، اما در وضعیت افراطی قرار ندارد. داده‌های بلاک چین نیز فعالیت کم شبکه در میان کاربران بیت کوین را نشان می‌دهد.

هرچقدر تنش بین اوکراین و روسیه به سود طلا تمام شده است، این رویداد برای بیت‌کوین حاوی خبر‌های بد بوده است.

الکس کوپتسیکویچ، تحلیلگر ارشد مالی در FxPro تاکید کرد: «بیت‌کوین تلاش کرده است تا از سطوح نزدیک به پایین‌ترین حد ماه فوریه اصلاح شود، اما شاید هنوز به پایین‌ترین حد خود نرسیده باشد. بازگشت مجدد بیت کوین همراه با رشد شاخص‌های سهام اروپا در ابتدای روز آغاز شد.»

اگر بیت کوین نتواند موج بازیابی را بالاتر از منطقه مقاومت ۳۸,۴۰۰ دلاری شروع کند، می‌تواند شروع به نزول جدیدی کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به منطقه ۳۷,۲۵۰ دلار است.

حمایت عمده بعدی نزدیک به سطح ۳۷,۰۰۰ دلار دیده می‌شود. اگر در زیر محدوده حمایتی ۳۷,۰۰۰ دلار شکسته شود، ممکن است قیمت برای حرکت به ۳۶,۰۰۰ دلار شتاب نزولی پیدا کند. هر ضرر بیشتر می‌تواند قیمت را به ۳۵,۰۰۰ دلار برساند.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید