قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۰۷

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۰۷

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۷ اسفندماه تا لحظهتنظیم گزارش به ۱۸۸۹ دلار و ۲۸ سنت رسید.

کد خبر : ۱۰۳۷۵۷
بازدید : ۵۷۱۲

فرادید | طلا در ۲۴ ساعت گذشته با افت قیمت همراه بوده است. قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۷ اسفندماه با کاهش ۲.۹۹ درصدی به ۱۸۸۹ دلار و ۲۸ سنت رسید.

در حالی که سرمایه گذاران نگران از جنگ اوکراین و تحریم‌های جدید غرب علیه روسیه برای سرمایه گذاری امن به بازار طلا پناه برده اند، قیمت فلز زرد روز جمعه شاهد افزایش بود.

به گزارش فرادید؛ پس از نوسانات شدیدی که طلا روز گذشته داشت و سه درصد افزایش پیدا کرده، اما نهایتا در قیمت پایینتری بسته شده، ثبات پیدا کرد.

معاملات آتی اونس طلا روز جمعه روندی کاهشی داشت. بازدهی طلا در این هفته پس از چهار هفته روندی منفی داشت. تحلیل‌گران بر این باورند که در حال حاضر تحولات سیاسی از جمله خبر‌های حمله روسیه به اوکراین بیش از سیگنال‌های اقتصادی بر بازار تاثیرگذار هستند.

مارگارت یانگ، استراتژیست دیلی فارکس اظهار کرد: در کوتاه مدت سرمایه گذاران همچنان ریسک‌ها و منفعت‌های حمله به اوکراین و پیامد‌های تحریم‌های غربی علیه روسیه را ارزیابی می‌کنند. طلا به سطح عادی بازگشته و سرمایه گذاران پس از معاملات پرنوسانی شب گذشته بازار آمریکا، به خرید در قیمت پایینتر پرداختند.

دیوید جونز، استراتژیست ارشد بازار در وب سایت کپیتال گفت: فوریه یک طوفان تمام عیار برای طلا بود و تورم، نزول بازار‌های سهام و ابهامات ژئوپلیتیکی، تقاضا برای طلا به عنوان دارایی امن را تقویت کرد.

بر اساس گزارش رویترز، صندوق‌های ETF که در طلا و فلزات ارزشمند دیگر سرمایه گذاری می‌کنند، شاهد موج عظیم ورود سرمایه در سال جاری بوده اند.

قیمت لحظه ای فلزات گران بها

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید