همه سرکار بودیم؛ هالک ایرانی فتوشاپ بود؟!

همه سرکار بودیم؛ هالک ایرانی فتوشاپ بود؟!

انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

کد خبر : ۱۰۳۷۷۷
بازدید : ۹۳۰۸

سال‌های سال است فردی به نام سجاد غریبی در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویری از اندام درشت و ورزیده خود را منتشر می‌کند. او در این سال‌ها همواره خود را هالک ایرانی نامیده و تلاش کرده تا با نام ایران در مسابقات قوی‌ترین‌های رزمی شرکت کند.

غریبی در سال‌های گذشته نه مصاحبه حضوری انجام داد و نه به صورت زنده از خود اثری در فضای مجازی ورسانه‌ای برجای گذاشت. تمام تصورات از او را در عکس‌هایی که از خودش و اندامش در اینستاگرام منتشر می‌کرد می‌شد انجام داد. این ورزشکار همواره معتقد بود بزرگ‌ترین و ورزیده‌ترین اندام جهان را دارد و تصاویر اینستاگرامی او در دنیا نیز غریبی را معروف کرد.

در نهایت کار به جایی رسید که قرار شد سجاد غریبی با مارتین فورد مبارز آمریکایی که لقب «ترسناک‌ترین مرد جهان» را یدک می‌کشد در روز ۱۲ فروردین ماه مبارزه‌ای انجام بدهند.

هالک ایرانی در کری خوانی‌های فراوان برای مارتین فورد سعی داشت روان این قهرمان را برهم بزند. حالا، اما انتشار ویدئویی از رویارویی این دو نفر قبل از مسابقه حساس و جذاب تمام موضوعات مطرح شده درباره سجاد غریبی را زیر سوال برده است!

هالک ایرانی فتوشاپ بود!

در فاصله بیش از یکماه تا نبرد غریبی و مارتین فورد این دو نفر با هم رودررو شدند و صحنه‌های عجیبی بین آن‌ها رقم خورد. سجاد غریبی که بار‌ها برای مبارز بزرگ آمریکایی کری خوانده بود، در اولین برخورد با فورد کتک خورد!

ویدیوی منتشر شده از رویارویی سجاد غریبی با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرده است. در این تقابل که روز پنجشنبه رقم خورد، هر دو آماده بودند تا با دیگری مقابله کنند، اما این هالک ایرانی بود که موفق نشد فورد را به زمین بزند!

نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است. در ویدئوی منتشر شده کاملا مشخص است که غریبی با یک ضربه دست فورد نقش بر زمین شده و چند متر آن طرف‌تر پرتاب می‌شود و همین موضوع تمام شائبه‌ها را درباره او به وجود آورده است.

سجاد! به ایران برگرد

رقابت اصلی سجاد غریبی و مارتین فورد که قرار است حدود یک ماه دیگر برگزار شود در چهار وقت دو دقیقه‌ای خواهد بود و قرار است اتحادیه بوکس حرفه‌ای بر آن نظارت کند. فورد و غریبی هرگز پیش از این تجربه مبارزه در رینگ را نداشته‌اند، اما فورد سال‌ها در حال تمرین در رشته هنر‌های رزمی ترکیبی بوده و یکی از علاقمندان جدی این رشته ورزشی به حساب می‌آید.

سبک تمرینی غریبی پیش از این از سوی هواداران زیر سوال رفته بود و فورد نیز ویدیو‌های عجیب منتشر شده از او را «شرم‌آور» خوانده بود. این ورزشکار بریتانیایی مدعی شده بود که پیروزی برابر غریبی در ماه آوریل دستاورد خاصی برای او به حساب نمی‌آید.

فورد پیش از این به میرر گفت: «من فقط می‌خواهم سرش را خرد کنم. این هیچ حس پیروزی یا غروری به من نمی‌دهد، چون اساسا فکر نمی‌کنم که او چیزی برای عرضه داشته باشد و کاری کند که من احساس غرور کنم. این مبارزه برای من برطرف کردن چرندیاتی است که در چند سال اخیر مطرح شده است.»

انتشار ویدئوی مذکور سبب شده تا بسیاری از کاربران در فضای مجازی به تمسخر غریبی بپردازند و ضمن اشاره به اینکه تصاویر او با اندام واقعی اش همخوانی ندارد، از او بخواهند هرچه سریع‌تر به ایران برگردد چراکه ممکن است در مبارزه واقعی علاوه بر ناکامی اتفاق بدی برایش بیفتد!

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید