آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۰/۱۲/۲۸

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۰/۱۲/۲۸

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۸ اسفندماه را ۷۲ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۰۴۳۶۴
بازدید : ۵۱۵۸

فرادید | بر اساس آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۸ اسفندماه ۷۲ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۳۹ هزار و ۵۵۰ نفر رسید.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۳۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۱۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۲۱۷ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۸۱۷ هزار و ۱۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۲۰۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۸ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۳۸۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۸۱۰ هزار و ۴۲ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۴۶۷ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۲۵۴ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد پنج هزار و ۱۳۳ در یک روز به تعداد شش میلیون و ۹۳ هزار و ۲۶۳ نفر رسیده است.

آمار بهبودیافتگان نیز به ۳۹۹ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۷۵۸ نفر رسیده است. آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است: اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۹۹۶ هزار و ۴۱۵ نفر (۹۹۸ نفر)

۲. برزیل ۵۶۵ هزار و ۴۸۷ نفر (۴۸۴ نفر)

۳. هند ۵۱۶ هزار و ۳۱۲ نفر (۱۵۰ نفر)

۴. مکزیک ۳۶۳ هزار و ۴۲۰ نفر (۵۶۱ نفر)

۵. روسیه ۳۲۷ هزار و ۹۹۰ نفر (۳۲۴ نفر)

۶. پرو ۲۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر (۳۴ نفر)

۷. اندونزی ۱۶۰ هزار و ۷۶۷ نفر (۹ نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۴ هزار و ۸۷۸ نفر (۴۵۶ نفر)

۹. ایتالیا ۱۵۵ هزار و ۷۶۸ نفر (۴۳۵ نفر)

۱۰. ایران ۱۳۹ هزار و ۳۸۷ نفر (۷۲)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید