آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۲۹

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۲۹

بر اساس آمارِ فوتی‌های کرونا امروز ۲۹ اسفندماه متأسفانه ۶۰ نفر از هم وطنانان جان خود را از دست دادند.

کد خبر : ۱۰۴۳۸۹
بازدید : ۵۰۰۵

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۹ اسفندماه را ۶۰ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۶۱۰ نفر رسید.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۸۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۳۹ نفر از آنان بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۳۳ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۵۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

در شبانه روز گذشته در ۱۶ استان کشور، مرگ و میر بیماران کرونا، صفر و یک گزارش شده است. در استان‌های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، سمنان، چهار محال و بختیاری، قزوین، بوشهر، ایلام، هرمزگان، کرمانشاه و خوزستان، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کووید۱۹ گزارش نشده و در استان‌های گلستان، قم، کردستان، یزد و خراسان جنوبی، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کووید۱۹ ثبت شده است.

۲۰۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۸ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۸۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۸۲۰ هزار و ۲۳۷ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۴۶۸ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۴۰۹ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۵ هزار و ۲۵۰ در یک روز به تعداد شش میلیون و ۹۷ هزار و ۷۴۰ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۳۹۹ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۷۵۸ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است: اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۹۹۶ هزار و ۴۱۵ نفر (۹۹۸نفر)

۲. برزیل ۵۶۵ هزار و ۴۸۷ نفر (۴۸۴ نفر)

۳. هند ۵۱۶ هزار و ۳۱۲ نفر (۱۵۰ نفر)

۴. مکزیک ۳۶۳ هزار و ۴۲۰ نفر (۵۶۱ نفر)

۵. روسیه ۳۲۷ هزار و ۹۹۰ نفر (۳۲۴ نفر)

۶. پرو ۲۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر (۳۴ نفر)

۷. اندونزی ۱۶۰ هزار و ۷۶۷ نفر (۹ نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۴ هزار و ۸۷۸ نفر (۴۵۶ نفر)

۹. ایتالیا ۱۵۵ هزار و ۷۶۸ نفر (۴۳۵ نفر)

۱۰. ایران ۱۳۹ هزار و ۳۸۷ نفر (۹۸)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید