چگونه عیدی رایگان همراه اول و ایرانسل را فعال کنیم؟

چگونه عیدی رایگان همراه اول و ایرانسل را فعال کنیم؟

اعتبار عیدی همراه اول، تنها برای مکالمه درون شبکه است و تنها می‌توان از آن برای اینترنت داخلی استفاده کرد. یعنی امکان استفاده از اینترنت بین‌الملل وجود ندارد.

کد خبر : ۱۰۴۴۰۴
بازدید : ۶۸۴۲

همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل طبق روال سال‌های گذشته اعلام کرده‌اند که به مشترکان دائمی و اعتباری خودش عیدی می‌دهند.

اما بسته عیدی رایگان اپراتور‌های تلفن همراه را چگونه باید فعال کرد؟

نحوه فعال‌سازی عیدی همراه اول

همراه اول به مشترکان دائمی و اعتباری خود مکالمه و اینترنت رایگان هدیه می‌دهد. کاربران همراه اول می‌توانند از امروز ۲۹ اسفند ماه تا روز ۱۳ فروردین، کد دستوری #۱۴۰۱* را شماره‌گیری کنند. با وارد کردن این کد، به صورت تصادفی یک بسته برای کاربر فعال می‌شود که مبلغ آن بین هزار تا ۵۰ هزار تومان است.

اعتبار عیدی همراه اول، تنها برای مکالمه درون شبکه است و تنها می‌توان از آن برای اینترنت داخلی استفاده کرد. یعنی امکان استفاده از اینترنت بین‌الملل وجود ندارد. اگرچه برخی از اپراتورها، به صورت روزانه به مردم بسته رایگان می‌دهند، اما همراه اول تنها یکبار و در فاصله ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین می‌توانند از عیدی رایگان همراه اول استفاده کنند.

نحوه فعال سازی عیدی ایرانسل

ایرانسل هم مانند سال‌های گذشته به مشترکان خود عیدی رایگان می‌دهد. این عیدی شامل بسته ترکیبی شامل یک ساعت مکالمه ایرانسل (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت رایگان است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی یک ساعت است.

برای فعال‌سازی اینترنت ایرانسل در طول ۱۴ روز نوروز، باید کد #۵* را شماره‌گیری کرد.

نحوه فعال‌سازی عیدی رایتل

رایتل به مشترکان خود، ۱۴۰۱ مگابایت اینترنت یک‌روزه عیدی می‌دهد. مشترکان این اپراتور این عیدی را می‌توانند از طریق طریق اپلیکیشن رایتل من استفاده کنند. همچنین مشترکان می‌توانند سامانه رایتل من را در روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند فعال کنند.

عیدی شاتل موبایل

روابط عمومی شاتل موبایل اعلام کرد که به مشترکین سیم کارت‌های خود به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱، هر روز عیدی می‌دهد.

همه مشترکین این اپراتور از ۲۹ اسفند، همزمان با تحویل سال ۱۴۰۱، ۳۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به عنوان عیدی دریافت می‌کنند. علاوه بر این شاتل موبایل در جشنواره نوروزی خود به مدت ۱۳ روز، اینترنت رایگان، مکالمه رایگان و کد‌های تخفیف به طور روزانه به مشترکین خود هدیه می‌دهد.

با وجود اینکه همه اپراتور‌های تلفن همراه به نوعی برای مشترکان خود عیدی در نظر گرفتند، اما مشترکان ایرانسل برای استفاده از هدیه آن، تنها یک ساعت وقت دارند و هدیه نوروزی همراه اول به صورت تصادفی به مشترکان داده می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید