قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۲

قیمت بیت کوین امروز ۲ فروردین ماه با ۳.۵۹ درصد افزایش نرخ به ۴۲,۲۸۵ دلار معادل ۱,۰۹۳,۹۵۵,۲۳۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۴۴۴۰
بازدید : ۸۸۳۳

فرادید | بیت کوین با رشد نرخ همراه و وارد کانال شد. امروز ۲ فروردین ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۳.۵۹ درصد به ۴۲,۲۸۵ دلار معادل ۱,۰۹۳,۹۵۵,۲۳۵ تومان رسید.

قیمت بیت کوین که روز گذشته دوباره توانست وارد کانال ۴۲,۰۰۰ دلاری شود، در این کانال ماندنی نشد و دوباره به کانال ۴۱,۰۰۰ دلار رسیده است. قیمت بیت کوین در معاملات دیروز حدود ۴۱,۴۰۰ دلار است و افت حدود یک درصدی را نشان داد. این نوسان ادامه داشت تا اینکه بیت کوین دوباره وارد کانال ۴۲ شد.

به گزارش فرادید؛ ارزش معاملات بیت کوین در شبانه روز گذشته کمی بیش از ۲۳ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۷۸۵ میلیارد دلار است. در مقایس هفتگی، همچنان عملکرد بیت کوین مثبت بوده و افرادی که یک هفته قبل این ارز را خریده اند، در حال حاضر در سود ۶ درصدی هستند.

دامیننس بیت کوین هم در حال حاضر عدد ۴۱.۸۲ درصد را نشان می‌دهد. دامیننس به نسبت سهم بازار بیت کوین در مقابل سایر ارز‌های دیجیتال گفته می‌شود. مدتی است که دامیننس بیت کوین در همین حدود باقی مانده و این نشان می‌دهد که ارزش ارز‌های دیگر، در مقایسه با بیت کوین چندان زیاد یا کم نشده است.

این روز‌ها فعالان بازار سردرگم‌اند. یکی می‌گوید بازار بالای می‌رود و یکی می‌گوید ریزش می‌کند. در چنین شرایطی فعالان بازار باید منتظر بمانند.

مایکل ون‌دوپوپ، تحلیلگر ارشد بلومبرگ اولین مقاومت بیت‌کوین را محدوده ۴۲ هزار دلار می‌داند. مقاومت بعدی بیت‌کوین ۴۷ هزار دلار است و احتمالا این ارز فعلا با همین محدوده درگیر باشد. به نظر می‌رسد بیت‌کوین فعلا در کانال ۴۰ هزار دلاری نوسان داشته باشد. اگر انباشت انجام شود احتمال صعود به کانال ۵۰ هزار دلاری وجود دارد.

پیش‌بینی‌های زیادی در رابطه با رشد بیت‌کوین تا سقف تاریخی وجود دارد و با توجه به سابقه تاریخی بازار اصلا بعید نیست. اما تا زمانی که نمودار سیگنال صادر نکند همه پیش‌بینی‌ها تنها احتمال است. یکی می‌گوید زمستان می‌شود و دیگری دم از شکست سقف تاریخی می‌زند. گرچه گروه اول برای اثبات حرف خود به نرخ بهره آمریکا استناد می‌کنند، اما بیت‌کوین بعد از افزایش نرخ صعود می‌کند.

بازار هیچ‌وقت درست طبق پیش‌بینی‌ها جرکت نکرده است، اما همین کارشناسان هم روی یک نکته متفق‌القول هستند. امید به آینده بازار رمزارزها. گرچه هر کدام یک پیش‌بینی نسبت به روند قیمتی دارند، اما همگی بیت‌کوین و رمزارز‌ها را آینده پولی جهان می‌دانند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید