قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۳ فروردین ماه با ۱.۳۳ درصد افزایش قیمت به ۴۲,۳۶۸ دلار معادل ۱,۰۹۸,۰۵۱,۴۵۶ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۴۴۷۱
بازدید : ۶۸۹۷

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۴۲ قرار دارد. امروز ۳ فروردین ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۱.۳۳ درصد به ۴۲,۳۶۸ دلار معادل ۱,۰۹۸,۰۵۱,۴۵۶ تومان رسید.

برخی از تحلیل‌گران اقتصادی و سیاسی معتقدند روسیه می‌تواند در صورت جدی شدنِ تحریم‌ها از بیت‌کوین هم به عنوان ابزاری برای دور زدنِ تحریم بهره بگیرد. به همین خاطر انتظار داشتند بیت‌کوین در واکنش به جنگ روسیه و اوکراین، روندی صعودی را در پیش بگیرد.

به گزارش فرادید؛ چندین معیار روی زنجیره قیمت نشان می‌دهد که بیت‌کوین با انگیزه صعود قابل‌توجه در حال افزایش است. با این حال، کریپتو برتر ابتدا یک مانع بزرگ برای غلبه بر آن دارد.

به نظر می‌رسد روند صعودی بیت‌کوین در حال افزایش است. تعداد آدرس‌های جدیدی که به شبکه بیت‌کوین می‌پیوندند از ۲۱ فوریه به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته و مجموعه‌ای از اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها را ایجاد کرده است. روند صعودی در این معیار زنجیره‌ای نشان دهنده علاقه فزاینده سرمایه‌گذاران حاشیه‌ای است که دوباره وارد بازار می‌شوند.

یک مدل قیمتی نشان می‌دهد که ۱.۵۷ میلیون آدرس قبلا نزدیک به ۷۶۰هزار بیت‌کوین بین ۴۰ هزار و ۹۰۰ تا ۴۲ هزار و ۱۰۰ دلار خریداری کرده‌اند. بستن قیمت قاطع روزانه بالای این مانع می‌تواند به بیت‌کوین قدرت بدهد تا سد حیاتی بعدی را که روی ۴۶ هزار و ۵۰۰ دلار است بشکند.

پیش‌بینی‌های عجیب از قیمت بیت‌کوین کم نیست. قبلا ۲۵۰ هزار و ۵۰۰ هزار دلار عجیب محسوب می‌شد، اما حالا یک نفر عقیده دارد بیت‌کوین یک میلیون دلار می‌شود.

آؤتور هیز، بنیانگذار BitMax عقیده دارد بیت‌کوین در نهایت قیمتی معادل یک میلیون دلار خواهد داشت. او عقیده دارد بیت‌کوین دارایی پیشرو است و در آینده قیمتی هفت رقمی پیدا می‌کند. این مدیرعامل در مقاله‌ای که برای کوین‌تلگراف نوشته بیت‌کوین در دراز مدت میلیون دلاری می‌شود، چون دولت‌ها در سراسر جهان با کاهش ارزش پول و تورم مواجهه می‌شوند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید