آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۴

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۴

بر اساس آمار فوتی‌های کرونا امروز ۴ فروردین ماه متأسفانه ۶۳ نفر از هم وطنانمان بر اثر این بیماری جان باختند.

کد خبر : ۱۰۴۵۱۶
بازدید : ۶۲۸۸

فرادید | وزارت بهداشت امار فوتی‌های کرونا امروز ۴ فروردین ماه را ۶۳ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۳۹ هزار و ۸۶۵ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۳۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۶۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۸۷۷ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۸۴۲ هزار و ۱۰۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۱۷۵۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۸ میلیون و ۹۹۱ هزار و ۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۴۷۶ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۳۱۶ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۴۲۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۲۱۴ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۳۲ هزار و ۲۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۱ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۳۲۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون یک میلیون و یک هزار و ۱۷۵ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲ هزار و ۱۷۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۳ میلیون و ۱۴ هزار و ۶۸۷ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۵۱۶ هزار و ۷۰۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۴۶ هزار و ۳۰۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۹ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۹۹۱ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۵۸ هزار و ۶۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

کشور‌های فرانسه، انگلیس، آلمان، روسیه و ترکیه نیز به‌ترتیب با ۲۴ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۶۷۶، ۲۰ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۹۹۸، ۱۹ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۱۲۷، ۱۷ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۶۲۱ و ۱۴ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۴۳۷ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ایتالیا با ۱۴ میلیون و ۷۰ هزار و ۴۵۰ مبتلا و اسپانیا نیز با ۱۱ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۷۸۴ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند. از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۶۳ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۱۶۶، ۴۲ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۵۸۸ و ۲۸ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۹۶۶ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:آمار جهانی کرونا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید